Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

15 mars her hvis spiren klorer seg fast ;-) Har en på 3 og en på 5 fra før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin i starten av mars. Ca 3. Jeg har ganske kort syklus, og den har vært en dag kortere for hver gang i vinter så er litt usikker på termin jeg også. Siste syklus var på 24 dager så jeg tar utgangspunkt i den, men tror ikke legen min kommer til å gjøre det så håper på å få en tidlig ultralyd for å være sikker på termin. Sønnen min kom 14 dager for sent med helt utslitt morkake og lavt blodsukker. Endte med ei uke på intensiven så jeg vil ha riktig termin denne gangen så så jeg slipper å oppleve det samme..

Skrevet

Da her jeg bestilt time hos jordmor på onsdag. Skal høre hva hun har å si anngående termin. :)

Skrevet
Da her jeg bestilt time hos jordmor på onsdag. Skal høre hva hun har å si anngående termin. :)

Er det bare å bestille, eller tar du det privat.

Skrevet

Det er offentlig, jeg var innom med Snuppa som er 10 måneder nå for Å se hvor stor hun har blitt. Så pratet jeg litt med dem der nede, og nevnte at jeg var gravid igjen. Ca 5-7 uker. Og da spurte de om jeg ville snakke med jordmor på onsdag eller torsdag :)

Veldig hyggelig.

Så det er nok ba å bestille :)

Var også innom legen i dag, får å sjekke hvilke allergimedisiner jeg kan bruke nå når jeg er gravid. Og de satte opp en time i midten av august for svangerskapskontroll.

Skrevet

Jeg har også 2 Mars :) har allerede en jente på tre år ;)

Skrevet

Om alt går som det skal har jeg termin 14. mars sier terminkalkulatoren. Har da tatt utgangspunkt i første dag av siste mens. Men tar termindatoen med en klype salt da jeg er usikker på når befruktningen skjedde, men det blir nok i mars.

Positiv test i dag, viste gravid 1-2 uker. Vet ikke helt om jeg tror på den enda. Skal ta en ny test neste uke. Viser den 2-3 uker skal jeg tro det er sant.

Skrevet

Jeg fikk positiv test på ettermiddagsurin på søndag, positiv på morgenen og ettermiddagen i går mandag - og Gravid 2-3 uker på cb digital med ukesindikator idag morres...

Kjøpte en 2-pack med cb - så om den forandrer seg til Gravid 3+ om noen dager skal jeg tro på det....... kanskje....

Da skal jeg høre om vi kan komme på tidlig ul. Og da må jeg nok også avbestille timen vi har på riksen for forberedende samtale før AIH...

Terminkalkulatoren sier 11. mars...

Skrevet

Jeg testet positivt i dag.... :-) Men er heller ikke sikker på om jeg tror på det enda. Har hatt flere prøverørforsøk og bare opplevd negative tester.... så må hjem å kjøpe nye tester i dag.

På terminkalkulatoren fikk jeg opp 15 Mars. Da tok jeg utgangspunkt i første dag av sist mens og 28 dagers syklus.

Jeg krysser alle fingre og tær nå for at dette forsøket skal gå bra. Klarer ikke å konsentrere meg på jobb i dag, så endte heller opp med å melde meg inn på dette forumet:-)

Lykke til til alle dere andre også.

Skrevet

Hei igjen :) jeg er litt dårlig på det å regne uker.. Har termin 5.mars. Og min første dag i sist mens var 27. Mars.. Hvor mange uker er jeg da? :)

Skrevet

Krysser fingrene for dere som venter i spenning på backupresultater :)

Skrevet

Hei

venter nr 3 :D

værste sjokket har lagt seg, og guttene våre, på snart 1 år, og snart 3 år. Blir nok flotte storebrødre :)

1 legetime i uke 10 :) (altså min uke 10 )

Skrevet
Hei venter nr 3 :D værste sjokket har lagt seg, og guttene våre, på snart 1 år, og snart 3 år. Blir nok flotte storebrødre :) 1 legetime i uke 10 :) (altså min uke 10 )

Dere får det travelt fremmover :) Gratulerer

Skrevet

Hei!

Eg har nett funne ut av eg er gravid, og satsar på at spira sitt godt! Brukte sånn terminkalk. på nett, og har då termin ca 15.mars. Så er ca to veker sidan befruktning.

Skrevet
Hei venter nr 3 :D værste sjokket har lagt seg, og guttene våre, på snart 1 år, og snart 3 år. Blir nok flotte storebrødre :) 1 legetime i uke 10 :) (altså min uke 10 )
Dere får det travelt fremmover :) Gratulerer

takk :D blir utrolig spennende!

Skrevet

Idag er jeg 5+1 tiden går så sakte.

Skrevet (endret)

Jeg er også 5+1 idag. Har bynt å tenke på hvem vi skal si det til etterhvert;) også er jeg fin i formen, bare litt ømme pupper, så klager ikke på det! Hvordan er det med dere andre?

Har forresten lastet ned appen fra babyverden, og i dag sto det at hjerte begynner å slå<3

Endret av KattaVenter..?
Skrevet
Jeg er også 5+1 idag. Har bynt å tenke på hvem vi skal si det til etterhvert;) også er jeg fin i formen, bare litt ømme pupper, så klager ikke på det! Hvordan er det med dere andre? Har forresten lastet ned appen fra babyverden, og i dag sto det at hjerte begynner å slå<3

Jeg er også i fin form, ømme bryster og stikking i underlivet. Jeg venter med å si noe. Noen venninner vet det allerede, menvsiden jeg er singel er det ikke så mange som kommer til å gjette seg til dette. Blir noen uken ennå til bomben slippes.

Skrevet

Jeg er også fin i formen, så langt. Husker fra sist gang at jeg følte meg fin opp til uke 7.

Eneste er at jeg føler meg veldig oppblåst!!! Og siden Det bare er 10 måneder siden jeg var gravid sist, og fremdeles har en del kg ekstra fra den gang så føles det som om jeg har mage allerede.

Vi har ikke sagt det til noen enda. Utenom jordmor og legen.

Var hos jordmor på onsdag, og hun ville regner fra siste mens, anngående termin, frem til vi har en ultralyd som forteller noe annet. Så i følge dem er dette en februar baby, men jeg vet når eggløsnig var, så dette blir nok en mars baby. Så jeg er 5+3 nå. Mens jordmor mener 7 +3. Tenkte å bestille en ultralyd når jeg er ca 10 uker, slik at jeg får en mer riktig termin. :)

Skrevet

Vi har ikke sagt det til noen, men tenkte å si det en av de neste gangene vi er på min hjemplass, mest sannsynlig om 2 uker. Er bare i uke 7 da, men skal på venninnetur rett etterpå, og er redd det kommer frem da, så vil at familien skal få nyheten først;)

Timiane: er dette første barn? Vi hadde også i utganspunktet tenkt å vente til i allefall uke 12..

Mbea: jeg får også termin i februar om jeg regner fra siste mens, men vet når eggløsning var, så regner fra den. Tenkte å bestille time til lege og ultralyd time når jeg er tilbake der jeg bor. Dvs ikke før i midten av august.. Lenge å vente!

Skrevet

Dette er mitt første barn. Skal på UL om 2 uker.

Skrevet

Har fåreløbig termin 4 mars :))

Skrevet

Jeg testet positivt på onsdag:D blir tredje gullet våres;) gleder meg! Foreløpig termin 13.mars 2013. Gratulerer til alle dere andre og!

Skrevet
Ser ut som vi er mange som allerede har testet positivt. Vi har spennende tider i møte. Er det noen av dere som bor på romerike/ Oslo?

Jeg bor på Bjørkelangen, 40 min fra Oslo :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...