Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min første. Men det siste mens man skal regne fra.

Litt komplisert for meg å regne for jeg har harr eggdonor og da er det hennes mens som regnes. Jeg regner eggutak og 14 dager tilbake setter jeg hennes mens.

Da ble det 11 mars. Ungen kommer når den kommer. Skal til tidlig UL om ca 3 uker

Annonse

Så mangel som har testet positivt allerede, og kjekt å se at det er flere som skal ha nummer 2.

Dere som skal ha nummer 2, hvor gammel er deres første? Jeg har en jente på 10 måneder, så her blir det kanskje to tette. Veldig spennende.

Bor på vestlandet jeg :)

Annonse

Så mangel som har testet positivt allerede, og kjekt å se at det er flere som skal ha nummer 2. Dere som skal ha nummer 2, hvor gammel er deres første? Jeg har en jente på 10 måneder, så her blir det kanskje to tette. Veldig spennende. Bor på vestlandet jeg :)

førstemann er født 7.mars 2006 og nå har jeg termin 7.mars 2013 :)

Her blir det laaangt i mellom, men hun har gått og spurt etter å bli storesøster så lenge nå, at jeg tipper det blir veldig koselig med en stooor storesøster :)

Så mangel som har testet positivt allerede, og kjekt å se at det er flere som skal ha nummer 2. Dere som skal ha nummer 2, hvor gammel er deres første? Jeg har en jente på 10 måneder, så her blir det kanskje to tette. Veldig spennende. Bor på vestlandet jeg :)
førstemann er født 7.mars 2006 og nå har jeg termin 7.mars 2013 :) Her blir det laaangt i mellom, men hun har gått og spurt etter å bli storesøster så lenge nå, at jeg tipper det blir veldig koselig med en stooor storesøster :)

7. mars 2013 her og :)

Gratulerer til alle :)

Termin 2. mars her og jeg har en jente på 11 år fra tidligere forhold som VELDIG ønsker seg søsken!

Denne termindatoen er da hvis jeg regner 40 uker fra første dag siste mens (26. mai), men med en syklus på 39 dg så virker det så lenge før EL... Regner jeg 38 uker fra EL (20. juni) så blir terminen 13. mars... Det er jo litt forskjell :P

Syklus på 39 dager er noe som jeg bare har hatt 2 ganger etter jeg slutta på pillen i mars så jeg vet ikke helt om den er stabil men den var lik to ganger på rad.... Har også hørt at siden det er over 35 dager så er det vanskeligere å regne det ut.... Bah..

Er det noen som vet om jeg regner riktig/galt?

Tunfisken: jeg har samme problem som deg med syklus på over 35 d, siste mens 20 mai og el 15 juni.. Så om ingen vet hva jeg skal gå etter går jeg for el termin som er 10 mars, iallefall til jeg har vært hos lege;)

Men er veldig intressert om noen vet hva som blir riktig å gå for!:)

Hei, er ikke sikker på hvordan det er riktig å regne, men mine syklusere har vert på ca 42 dager, med eggløsnig på dag 28. Så det stemmer ikke når en regner med 28 dagers syklus.

I mitt siste svangerskap så regnet legen fra siste mens først, så forandret vi etter ultralyden. Så regner egentlig med at det blir slik nå også.

Men selv regner jeg fra eggløsnig.

Her ikke vert hos legen enda, men burde kanskje bestille snart. Dersom jeg regner fra siste mens så er jeg jo 7 uker nå. ( selv om jeg vet at jeg Max kan være 5)

Det tenkte jeg også på for man har alltid (mer enn 99% eller noe slikt) EL 14 dg før mens. Derfor regnet jeg 38 uker fra EL og da er termin 13. mars. Så får vi se hva UL sier. Sist fikk jeg termin 8. og 10. mai og fikk den 9. så forhåpentligvis er jeg like "timet" denne gang :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...