all i want is u Skrevet 30. juni 2012 #1 Del Skrevet 30. juni 2012 føler jeg bombaderer dere med innlegg om dagen. men her jeg sitter en tidlig lørdags morgen (får ikke til å sove lenger) er det kun denne ene tingen som svirrer i hodet på meg og jeg må bare dele... siden 4.mai har jeg gått på p-piller, synerala og puregon (etter hverandre selvfølgelig) og hatt inngrep i livmor. hele denne tiden har jeg hatt litt blodig/brun utflod, bortsett fra et par dagar etter inngrepet hvor utfloden var ekstra fæl (nok om det).. poeng: blødninger samtidig med puregon behandling var i følge legen "merkelig". ikke noe annet enn det. han sa ingenting om at dette kanskje indikerte at vi ikke burde gjennomføre aih'en... problem: jeg har fremdeles slik utflod! og jeg kan ikke tenke meg hvordan et egg kan verken befruktes eller implanteres i en livmor som blør... :'( samtidig har jeg vært syk med feber over flere dager... dette skulle bli den perfekte lykkelige slutt. etter mange år med frykt for at jeg ikke kunne få barn, deretter 1,5 års prøving, så skulle det hele avsluttes med en BFP på min 30-års dag! ..men er vel nå ganske sikker på at det forblir med drømmen. dette kan umulig ha gått bra. men vi får prøve igjen! slik som alle dere flinke, sterke jenter her inne har gjort så mange ganger...... <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143950668-blodigbrun-utflod-hver-dag-etter-aih/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå