Gå til innhold

Hvor mange dager igjen lørdag 30. juni?:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 38 uker i dag og har 17 dager igjen til termin 17.07. Gleder meg sånn til å møte vesleprinsen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20 dager her til termin 20. Juli. De siste dagene nå ser ut til å føles laaange. Jeg gleder meg også veldig til å kunne møte prinsen, kysse litt på han, holde han tett inntil oss og kose masse med han <3 holde han i hånden og studere de små føttene...å, jeg er så klar jeg :)

Skrevet

Akkurat samme termindato her :), og 17 dager igjen, men i følge babyverdens app er det 37+6.

Her blir det nok KS, så da er det jo noen dager mindre igjen :)

Skrevet

34 dager igjen!! :-)

Lykke til til dere som er nærme termin! Måtte dere få en flott fødsel :-)

Skrevet

56, 8 uker blank :)

Skrevet

19 dager til KS! Men han må gjerne komme før ;-D

Skrevet

54 :)

Skrevet

33 dager igjen her :-)

Skrevet

9 dager <3 Var på en skikkelig modningsakupunktur i går for å prøve å sette i gang, fikk tilsammen 14 nåler pluss elektroder med strøm på 4 nåler som hun hadde satt i korsryggen.

Spennende!!!

Skrevet

2 dager på overtid. Har tatt modningsakupunktur tre ganger og blitt strippet (igår) så nå syns jeg det bør skje noe snart. :)

Skrevet

44 dager...snart høygravid :)

Skrevet

19 - ser ett-tallet men føler det er lenge til ettersom det i praksis kan ta 29 dager med overtid. Men, men, en dag av gangen! :)

Skrevet

20 dager igjen, og nå syns jeg det begynner å gå veldig fort her.... Nesten litt skummelt fort. Men jeg gleder meg stort til å møte den lille Tilla mi :D

Må snart begynne å tenke på om alt er i boks. Har lissom alltid vært så lenge til, men 20 dager går veldig fort.....

Skrevet

22dager her og i dag kom vogna på plass, føler at så mye har forandret seg at jeg håper det ikke er lenge før det skjer noe......

Skrevet

Jeeez!!! Bare 4 dager til ks!!!!!

*skrekkblandet fryd*

Skrevet

Nå får vi se da-

mens termin 17.juli- 17 dager

UL termin 20 Juli- 20 dager

Jeg er også kjempe klar på å få ut lillegutt, er lei av å være sofagris :)

og jeg lurer sånn på hvordan han ser ut!!

Skrevet

Ahhhh... 6 dager over, og lite tegn til at noe skal skje :-S

Skrevet

37 dagar til termin. Tam tam deee dum

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...