Gå til innhold

Er dette en bra sykkel til gutt 6 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke prøvd akkurat denne, men gutten har hatt Scott-sykkel fra 5-10 år. Og den var nesten som ny etter disse årene! Altså ikke misforstå, gutten elsket å sykle så den støvet ikke ned i en garasje. Vi hadde ikke problemer med gir, kjede, bremser eller dekk. Og fantes ikke rust. (Den sto i garasje når den ikke var i bruk) Fikk solgt den for 700 kr brukt. De nye eierne var kjempefornøyde;)

Vil absolutt anbefale Scott!

Skrevet

Våre barn har hatt tre scott sykler. Kjempefine sykler, men rust har de dessverre fått raskt, men vi har ikke noen garasje å ha de i da..

Jeg foretrekker scott og dbs, mye pga jeg har tro på at disse syklene er kvalitetssykler, og de er jo fine å se på :-))

Skrevet

Takk for svar! vi har garasje, så da satser jeg på at vi unngår rust.

Tror vi går for denne. Syns den var så stilig å se på, men det viktigste er selvsagt at den er god å sykle på.

Flere som har erfaringer med denne eller lignende?

Hi

Skrevet

Har den pedalbrems ? Det er veldig kjekt å ha ihvertfall.

Her har jr hatt DBS og Diamant, og synes alle de syklene har holdt bra - slik at lillebror kan arve dem.

Men jeg synes 2500 kr for en sykkel til en 6 åring var veldig mye da. DBS sine ligger en hel tusenlapp under, og er minst like kule. Synes jeg.

http://www.xxl.no/sy...20-gutt-1069291

Vi måtte gå ned en str til 6 åringen vår, for 20 " ble for høy for han det året han fikk den. Dette ser jo selvsagt individuellt, og fra han var 7, var 20" helt topp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...