Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #1 Skrevet 29. juni 2012 den er jo d****god!!!! nestsen bedre enn den "originale"
Tøssa Skrevet 29. juni 2012 #2 Skrevet 29. juni 2012 og full av palmeolje, maarud liker å kutte hjørner og bruke billigere alternativer i produksjonen. Boikotter alt fra Maarud
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #3 Skrevet 29. juni 2012 litt palmeolje en gang i uka kal jeg klare å takle;)
CaptainHindsight Skrevet 29. juni 2012 #4 Skrevet 29. juni 2012 litt palmeolje en gang i uka kal jeg klare å takle;) Så skadene det har på miljøet gir du blaffen i?
Tøssa Skrevet 29. juni 2012 #5 Skrevet 29. juni 2012 hadde det ennå bare vært i den type produkter, men veldig mange bruker palmeolje fordi det er et billigere alternativ, det er i pålegg, i kjeks og div, sjekk grønn hverdag - fikk bakoversveis jeg. litt som man går på butikken og kjøper grovt brød som er nøkkehulsmerket, bare for å oppdage at de bruker herdet fett...sunnere alternativ liksom
Gjøkeredet③ Skrevet 29. juni 2012 #7 Skrevet 29. juni 2012 litt palmeolje en gang i uka kal jeg klare å takle;) Så skadene det har på miljøet gir du blaffen i? Litt dramatisk eller?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #8 Skrevet 29. juni 2012 ja, noen var veldig dramatisk her inne:P hehehe...
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #9 Skrevet 30. juni 2012 Syns den er bedre enn originalen jeg :-) fikk veldig lyst på ostepop nå, men spiser ikke sånne ting nå i håp om å bli litt tynnere før ferie..
CaptainHindsight Skrevet 30. juni 2012 #10 Skrevet 30. juni 2012 litt palmeolje en gang i uka kal jeg klare å takle;) Så skadene det har på miljøet gir du blaffen i? Litt dramatisk eller? Egentlig ikke. Om folk brydde seg og boikottet produkter som er verken bra for naturen eller kroppen så ville produsentene blitt tvunget til bedre alternativer, som feks Santa Maria nå har gjort. Om du ikke vet så mye om dette så er det fin informasjon her: http://www.greenpeace.org/norway/no/nyheter/Blogg/vegetabilsk-olje-palmeolje-drlig-for-bde-natu/blog/38808/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå