Gå til innhold

HVA er masrier????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså hvordan kjennes det ut? Har hatt en go del murringer i ryggen og "tak" i magen, men ikke direkte kynnere. Kommer å går i ryggen, gikk litt over etter en varm dusj men er tilbake igjen i ryggen nå. Hvor lenge kan man evt gå med slikt før evt fødsel setter i gang?

Har også til tider en god del stikkinger i underlivet som til tider er MEGET ubehagelig, nytter lite å gå eller gjøre noe for å få det stoppet.

Håper på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maserier er det samme som rier, men de gjør ingen nytte av seg. Jeg beg med rier på termin dagen, hadde 1 cm åpning, dette var en tirsdagsmorgen, onsdagen gikk, ja helt til torsdag kl.16, da hadde jeg endelig 4 cm åpning( det de regner som beg fødsel) fikk henne natt til fredag kl.01, holdt på i 65 timer, var da førstegangs. JM sa jeg var max uheldig, disse maseriene, var like vonde om de vanlige:( men om det er likt for alle vet jeg ikke.

Skrevet

noen flere med erfaringer???

Skrevet

Som hun sier over her. Rier uten virkning.

Med nr. 3 hadde jeg maserier hver natt og morgen.

De var regelmessige ble vonde om jeg ikke rørte meg men så straks jeg begynte å gjøre noe forsvant de. Stikk motsatt av kynnere og ekte rier.

De kommer i tak enten i mage eller rygg. (Kvinner kjenner jo rier på forskjellig måte, noen bare i magen andre i ryggen eller begge deler).

Jeg kunne helt tydelig kjenne at dette var tull men ventet veldig på nr. 3 så håpet jo hver gang at de var ekte. Men da de ekte kom var jeg ikke i tvil....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...