Aaliyah Dana Skrevet 29. juni 2012 #1 Skrevet 29. juni 2012 Hva kan deres barn som er på samme alder som snuppa mi?
Mlnz Skrevet 29. juni 2012 #2 Skrevet 29. juni 2012 Min gutt reiser seg opp i stående når han holder seg i noe, han åler seg fremover, og han gjør noe merkelig, han står på alle fire med beina ned og rumpa opp på en måte, hehe Så kan han si mamma )
Mamma4livet Skrevet 29. juni 2012 #3 Skrevet 29. juni 2012 Sier mamma. Kryper, sitter, reiser seg opp og går nå langs bordet. Har forstått det slik at han er veldig tidlig ute.
Aaliyah Dana Skrevet 29. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2012 Mi åler seg fram og bakover og ruller seg rundt. Ho snakker veldig mye på hennes språk hehe. Ho sier noe som ligner litt på mamma men er usikker om ho sier det bevisst eller om ho mener meg når ho sier det. Snuppa mi har ikke begynt å reise seg opp enda. Ho kryper heller ikke men regner med det blir snart.
Fru Monalisa Skrevet 29. juni 2012 #5 Skrevet 29. juni 2012 Oldemora til snuppa mi mener bestemt at hun er veeeeeldig langt framme Jeg er ikke helt enig altså, hehe, men tror ho er nokså gjennomsnittlig. Hun krabber ikke, skyver seg bare bakover og i ring. Jeg er litt spent på om hun begynner å krabbe snart, for hun gynger veldig på alle fire. Særlig i senga når hun egentlig skal legge seg Hun kan sitte litt, men går ikke fra henne, for plutselig tipper ho til sida eller bakover. Ellers er hun nokså stille av seg, men kan si litt "dadadada". Ingen antydning til noe mamma eller pappa enda i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå