Kosemosepose Skrevet 29. juni 2012 #1 Skrevet 29. juni 2012 Sorry jenter, men det gjorde meg så glad! Lenge siden sist!!! :-)
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 29. juni 2012 #2 Skrevet 29. juni 2012 ? En omgang i høyet du mener?? ;-)
Kosemosepose Skrevet 29. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2012 Ja, fikk svinge meg litt i sengevalsen!! Juhu!!!! ;-) Sårt tiltrengt - og med et spinkelt håp om en juni-baby.
Kosemosepose Skrevet 29. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2012 Hahahahaha! You go girl! Håper det smakte;p Fortreffelig!! ;-)
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 29. juni 2012 #8 Skrevet 29. juni 2012 Fantastisk!! :-) blei inspirert! :-) så nå smile både meg og mannen!! :-) hihihi God helg damer!! :-)
CamillaJ Skrevet 29. juni 2012 #9 Skrevet 29. juni 2012 Kosemoseposes sextråd. Inspirerer andre gravide til å også ville ha sex. Vi skal alle ha oss en bit av kaka i kveld:p
Alvepia *happy mum* Skrevet 29. juni 2012 #10 Skrevet 29. juni 2012 Har prøvd flere dager uten hell ;( nå har jeg gitt opp...
Kosemosepose Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #11 Skrevet 2. juli 2012 Oops, I did it again!! Aner ikke hva som går av den kommende far! Har ikke hatt så mye action siden.... for 9 måneder siden!! Tror han vil ha ut sønnen sin! ;-)
tre håpefulle Skrevet 2. juli 2012 #12 Skrevet 2. juli 2012 Hahahaha, så artigt med en slik positiv tråd!!! Jeg har ikke turt å hoppe i høyet jeg nå.. Siden jeg har så mye kynnere og ikke er mer en 36 uker, og shnuppa ligger i seteleie.. Misunnelig nå ja!!! =D Håper på hun snur seg, jeg får det evt bekreftet om en uke på ultralyd. Ligger hun da med hodet ned, så skal det jaggu hoppes i høyet her også!!! =D
Kosemosepose Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #13 Skrevet 2. juli 2012 Em... skal man ikke ha seg hvis ungen er i seteleie?? Jeg er 38+5 og gutten er i seteleie siden uke 30... Har masse kynnere også, blitt ganske vonde i dag. Men vi får gjøre det mens vi kan, etter ks blir det et lengre opphold... :-s Men kjekt at han vil ha meg, selv stor som et hus!! Trodde aldri det skulle "går bra", men det gikk veldig fint!!! ;-)
tre håpefulle Skrevet 2. juli 2012 #14 Skrevet 2. juli 2012 Em... skal man ikke ha seg hvis ungen er i seteleie?? Jeg er 38+5 og gutten er i seteleie siden uke 30... Har masse kynnere også, blitt ganske vonde i dag. Men vi får gjøre det mens vi kan, etter ks blir det et lengre opphold... :-s Men kjekt at han vil ha meg, selv stor som et hus!! Trodde aldri det skulle "går bra", men det gikk veldig fint!!! ;-) Joda du kan helt sikkert ha deg.. Jeg ønsker ikke at fødselen min skal starte ennå, er 36 uker nå, og jeg har ikke fått avklart med sykehuset om KS, eller fødsel eller hva.. Så jeg avventer til jeg vet det, og føler meg trygg på hva som skal skje.. Jeg har svært raske fødsler, bare en time sist. Så ønsker ikke en prematur fødsel med baken først, kanskje i bilen på vei til sykehuset.. ;p
Kosemosepose Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #15 Skrevet 3. juli 2012 (endret) Aha, jeg forstår :-) Er selv klar som et stort, rundt egg! Skal innlegges i dag for ks som skal gjøres i morgen. Litt spent på hva som skal skje i dag, håper jeg får perm etter undersøkelsene slik at jeg kan sove hjemme, men i infoskrivet står det at man kan få perm noen timer og så sove på sykehuset... bor bare 10 minutter unna, så vil be om å få dra hjem og komme inn igjen i morgen tidlig. Satser ellers på å være hjemme igjen med baby på fredag! Sist hadde jeg ks 21 des. og fikk reise hjem 23. :-) Sykt å tenke at i morgen kommer lillebror... storesøstrene gleder seg vilt! :-) Endret 3. juli 2012 av Kosemosepose
BABY-JENTE Skrevet 3. juli 2012 #16 Skrevet 3. juli 2012 Aha, jeg forstår :-) Er selv klar som et stort, rundt egg! Skal innlegges i dag for ks som skal gjøres i morgen. Litt spent på hva som skal skje i dag, håper jeg får perm etter undersøkelsene slik at jeg kan sove hjemme, men i infoskrivet står det at man kan få perm noen timer og så sove på sykehuset... bor bare 10 minutter unna, så vil be om å få dra hjem og komme inn igjen i morgen tidlig. Satser ellers på å være hjemme igjen med baby på fredag! Sist hadde jeg ks 21 des. og fikk reise hjem 23. :-) Sykt å tenke at i morgen kommer lillebror... storesøstrene gleder seg vilt! :-) Så spennende, kosemosepose! Krysser fingrer og tær for deg :-D Neste innlegg fra deg er et fødeinnlegg :-D
CamillaJ Skrevet 4. juli 2012 #18 Skrevet 4. juli 2012 Åh, jeg er veldig spent pÅ hvordan det gikk med keisersnittet ditt, Kosemosepose! HÅper du forteller fort som FAEN nÅr du blir tilgjengelig:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå