Gå til innhold

Lenge siden noen har brukt siden?

Anbefalte innlegg

Gjest Nina10
Skrevet

Her så det jommen meg lenge ut siden noen hadde vært. Neon som skal føde på Sykehuset Buskerud?

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, jeg la merke til det samme. Jeg skal føde der i februar om alt går bra frem til da :)

Gjest Nina10
Skrevet

Så spennende:) Det går nok så bra så:)

Skrevet

jeg skal :P i slutten av juli :) Noen av disse forumsknaggene som det ikke er mye liv i altså...

Gjest Nina10
Skrevet

hehe:P Nei syns det burde vært mer altså..

Skrevet

Vi er ganske mange her på forum med termin nå i sommer som skal dit. :)

• 1 måned senere...

Annonse

Gjest Lindus :) med spire!
Skrevet

Jeg skal også føde på Drammen i februar :) Har født der to ganger før også.

Skrevet

Jeg skal i april, om alt går som det skal :)

Har født der en gang tidligere.

Skrevet

Jeg skal i starten av april, skulle ha fødet der en gang tidligere, men ble da sent hjem og fødte hjemme.. Så håper de tar meg litt mer på alvor denne gangen :P

• 5 uker senere...
Skrevet

jeg skal føde der i april - og har født der to ganger før.

Skrevet

Jeg skal føde der snart:-) Termin 24. okt, så forhåpentligvis før den datoen:-) Født der en gang før, og var godt fornøyd....

Skrevet
Jeg skal føde der snart:-) Termin 24. okt, så forhåpentligvis før den datoen:-) Født der en gang før, og var godt fornøyd....
Så koselig:) kanskje vi sees:) jeg har termin den 18. okt:) høres ut som om det er en fin mnd og føde på, er vist ikke så travelt der da:) Håper du blir like fornøyd som sist:) Er veldig spent på hvordan det blir ja:)
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg var godt fornøyd forrige gang, og skal føde der igjen i mai :)

Annonse

Skrevet

Trur det må være topp å føde på sykehuset nå i høst - de har ekstra god tid til allesammen :) skikkelig babyboom når vi var der i august, men enda verre i juni/juli ;)

Skrevet

Jeg fødte der i mars og er veldig fornøyd:-) skal føde der igjen i mars/april:-)

Dere som skal føde der i april-når er termin?

Skrevet

Jeg skal føde der i beg. av feb 2013, hvis alt går som det skal :-). Har født der 2 ganger før, og det har vært greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...