Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg tok gtest i dag,jada, alt for tidleg, klarte ikkje å dy meg.Tok både sånn billigstrips med sensitivitet på 10 og sånn kassett med 25. Stripsen viste berre kontrollstreken, men den andre blei eg så usikker på at eg tok ein til. Kan nokon sjå på dette? Eg ser at det er to strekar, men synest teststreken er så langt til høgre...?

Tenkte å teste med CB digital i morgon eller noko.

post-848726-0-41060500-1340956438_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143950465-kva-ser-du-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

[quote name=spire ønskes :)' timestamp='1340959843' post='144355512] rart billigtesten ikke slo ut siden den trenger minst hcg som du skriver men,disse ser jo positive ut så då er du nok gravid :) er du over ikm?

Nei, er nemleg det! Er ikkje over IKM, den er neste torsdag/fredag, og eg lurer veldig på på kvifor ikkje den billigstrimlen slo ut! Det gjorde jo ikkje den stav-testen eg tok heller. I'm confused!

Annonse

[quote name=spire ønskes :)' timestamp='1340960228' post='144355526] forstår godt at du er forvirra kan man si,hater når sånn skjer selv..hehe..men,vent et par dager å ta en ny strimmel test å en sånn boks ting som du tok så skal du se at d viser litt mer..

Ja, eg tenkte å vente og så ta ein cb-digital, då får ein jo kjapt vite det. Har nemleg ikkje fleire sånne boksar igjen. Men har akkurat ete frokost, og kvalmen er på plass. Eg kryssar fingrar og tær, og håpar at dette går i boks ;)

di digitale testene tar jeg aldri før jeg er over ikm for di kan vise ikke gravid lenge selv om du faktisk er d..har noe med hcg opptaket å gjør..forrige gang fikk jeg positive tester me stav 5 fager før ikm å dagen før ikm tok jeg digital å d stok: ikke gravid å en uke etter stod d: gravid 2-3 uker..så den kommer jeg ikke til å ta før jeg er over ikm ass :) hehe..men du kan være heldig!

Vel - jeg ser streker - men kan ikke uttale meg om de står på rett sted eller ikke, da jeg ikke har brukt denne typen tester. Hva heter den? Det ser i alle fall lovende ut!

Eg kjøpte her: http://www.babyornot.no/product_info.php/cPath/27/products_id/38

Ja, kanskje du har rett i at eg bør vente til IKM med den digitale. Det kan eg jo prøva på, eg er berre så dårleg på venting ;) Eg går nå rundt her, kvalm og føles som eg har gangsperr i magen og gangsperr nederst i ryggen.

Æsj,testa på nytt i dag,med sånn billigstrimmel som skal kunne påvise hcg 10. den var kvit som snø. må sei håpet dalte altså! Fremdeles den gangsperr-følelsen i magen,men ikkje sånn kvalm som eg var i går. eg er så dårlig på å vera tålmodig!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...