Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 Noen som kan forklare meg det? Jeg har kjøpt vogna brukt og aner ikke hvordan man legger den sammen... noen som kan hjelpe meg?
Gjest Gullguttene Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Nå har jeg duovogn fra 2012, men her er det to klemmer på hver side ett stykke ned på håndtaket. Klemmer disse sammen og vipper en sikkerhets"hempe" i metall over knekken før vogna kan klappes sammen. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 Takk for svar. men jeg får det ikke til noen som vet om jeg kan finne bruksanvisning på nettet?
Gjest Gullguttene Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 Vet ikke om det finnes noen bruksanvisning på nett. Men du kan eventuelt ta med vogna til en butikk som selger Simo og høre om de kan hjelpe deg. Eller håpe at noen andre her inne kan svare
valkyrien Skrevet 28. juni 2012 #5 Skrevet 28. juni 2012 Jeg har kombivogn, vel og merke fra 2007, og gjør det slik Gullguttene beskriver. Kan du legge ut bilde av understellet på vogna, så kan jeg se om det ser annerledes ut?
Nikamo Skrevet 28. juni 2012 #6 Skrevet 28. juni 2012 Jeg gjør det også sånn som beskrevet over her, men jeg sliter litt hver eneste gang Synes det er vanskelig å få klemt skikkelig sammen på begge samtidig (mulig jeg har korte armer? ) - men det er nok ingen annen måte å gjøre det på!
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 28. juni 2012 #7 Skrevet 28. juni 2012 Har du vendbart understell på vogna? Isåfall må du dra opp mot deg deg samme del som om du skulle vendt styret, baret at du tar tak akkurat der den svarte plastgreia slutter (har 2 "rør" og du trekker opp det nederste på begge sidene). Samtidig trør du inn (med foten) den lille "pedalen" som er på høyre side av vogna, der understellet krysser. Er litt dårlig å forklare :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå