Gå til innhold

Gravid kommende alenemamma / menn på dater'n???

Kæmma og trultene

Anbefalte innlegg

OK, det her er litt sært og jeg veit ikke helt om jeg tør å spørre hehe. Jeg og BF er venner, men ikke i noe forhold og han vil ikke ha noe særlig med jenta i magen eller meg å gjøre. Har avfunnet meg med det, selv om det er litt tøft da såklart. MEN - etter at det liksom ble kjent, så har jeg fått tilbud om date av en mann. Han er ordentlig han, asså, og har en gutt selv fra før men - møter man egentlig menn når man er gravid med en annen manns barn? Er det noen uskrevne regler på sånt? jeg kommer jo ikke til å innlede noe forhold liksom, men en hyggelig middag - er det lov? Ble litt satt ut jeg, for trodde ikke jeg skulle drive med sånt på ca 18 år, siden jeg har to fra før også ;)

Fortsetter under...

Hehe så koselig at folk er "for"! Ja han vet såklart om situasjonen, jeg trodde det skulle skremme ham laaaangt vekk men han bare gjorde om "et par øl" til "middag, for da trenger du god mat". BF har gjjort det klart at han ikke vil ha noe med oss å gjøre, og jeg er klar på at jeg ikke egentlig vil ha så mye med han å gjøre heller, på det planet. Venner ja, men ikke noe mer. Men - Da skal jeg jaggu kose meg!! Takk for svar :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...