Nr 3 :-) Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 Martinius er kanskje vår favoritt, men litt usikker på om dette er litt for pompøst. Hva synes dere? Liker også Lars og Lasse og Vegard.
SingSing Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Jeg må nok si meg enig der. Av de nevnte liker jeg best Lars og Lasse.
Keika Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 Jeg synes ikke det ruller fint på tungen, og liker ikke disse nyskapte navnene som f. eks Martinius. Men det fine er jo at det er jo ikke jeg som bestemmer hva ditt barn skal hete. Ikke er det jeg som skal bruke eller bære det i hverdagen heller. Så følg hjertet ditt og kall barnet det dere vil
Ingunn89 Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 Jøss.. Lars og Vegard er utrolig flotte navn synes jeg, men det navnet du nevner først er jo utrolig forskjellig fra de tre andre. Synes ikke dette navnet er fint i det hele tatt.. Stemmer for Lars eller Vegard! Flotte navn :-)
inimini Skrevet 28. juni 2012 #6 Skrevet 28. juni 2012 Enig med de andre her! Martinius blir for mye for meg. Hva med Martin heller? Men Lars, Lasse og Vegard var fine navn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå