**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 Hei Beklager detaljer her. Har tidligere hatt litt plager med sopp i underlivet og kløe i skjeden. I de siste dagene har jeg hatt kløe og svie, men det er i urinrøret! Lurer derfor på om det kan være en UVI? Noen som har opplevd det samme? Tenkte å ta en urinprøve med til legekontoret i morgen for en sjekk.
Mamma til snart 4 Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Ta med en urinprøve du så har du sikker. har slitt med det samme selv, men med sopp så klør du, jeg har klødd noe vanvittig, ingen lukt eller noe, men hatt en del tykkere utflod, rundt skjeden, kjøp canesten itilfelle, stikkpille 500mg har hjulpet meg Håper det gir seg hos deg, UVI da svir det litt når du tisser, men det trenger ikke å gjøre det heller.
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2012 Ta med en urinprøve du så har du sikker. har slitt med det samme selv, men med sopp så klør du, jeg har klødd noe vanvittig, ingen lukt eller noe, men hatt en del tykkere utflod, rundt skjeden, kjøp canesten itilfelle, stikkpille 500mg har hjulpet meg Håper det gir seg hos deg, UVI da svir det litt når du tisser, men det trenger ikke å gjøre det heller. Ja, jeg stikker innom med den i tilfelle. Det både klør og svir. Svir også når jeg tisser. Men det er kun fra urinrøret..... :-( ikke skjeden som det tidligere har gjort. Tusen takk for svar, håper det gir seg hos deg også! :-)
Mamma til snart 4 Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 Greit itilfelle det ikke er sopp ja har ikke hatt noe på lenge jeg, men det svidde ikke hos meg, kun kløe, unnskyld språket, men det fristet å stikke dokostet opp ja du vett på det verste, er grusomt :-P jeg hadde det kronisk i mange år jeg både sopp og UVI, helt til legen fant ut at jeg reagerte på ppilla mi! kjekt :-P hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå