Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest at avføringen skal være gul og kornete. Før fikk babyen noe mme og da var den veldig tykk og kornete. Nå, med kun mm, er det kun noen veldig få korn i den. Håper dette er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med kun mm er det ikke noe som kan være feil m bæsjen, den er oftest gul og tynn. Innimellom er den grønn, det er greit, men blir det mye grønn og skummende bæsj kan det tyde på at han drikker for mye formelk. Men nå er jeg på villspor, det var ikke det du spurte om.

Skrevet

Med kun mm er det ikke noe som kan være feil m bæsjen, den er oftest gul og tynn. Innimellom er den grønn, det er greit, men blir det mye grønn og skummende bæsj kan det tyde på at han drikker for mye formelk. Men nå er jeg på villspor, det var ikke det du spurte om.

Så bra du svarte litt på siden. Her går det litt tid mellom bæsjebleiene om dagen,så følger veldig med. De siste to dagene har den vært litt grønn og skummende og det er mulig hun fårmye tynn formelk. Hun gulper masse, så jeg har prøvd å gi henne pauser for å rape og ikke gi for mye. Håper dette er noe som gr seg til. Hun har lagt fint på seg til nå, så det skal en del til før jeg bekymrer meg for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...