Gå til innhold

Brun utflod 8 DPO etter pergo!?

Anbefalte innlegg

Startet på min første pergo kur denne måneden og hadde positiv EL test på ettermiddagen på dag 17 og morgenen dag 18. Det er nå 8 dager siden EL og jeg har begynt å spotte bittelitt lysebrunt. Har også litt mensensmerter...

Men hvis testene stemmer er det mulig å få mens bare 8 dager etter El? Er det noen som spotter så mye som 6 dager før mens? Har tidligere aldri spottet noe mer enn 1 dag før IKM....

Noen andre som har gått på pergo som har hatt det sånn? Har fortsatt ikke kommet noe som helst blod, bare lysebrun utfold og temmelig lite...

Føler meg ikke gravid heller akkurat. Bare synes dette var litt rart... :/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143950370-brun-utflod-8-dpo-etter-pergo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hmm, jeg tok en EL test til morgenen idag, egentlig mest for nysgjerrighetens skyld, den viste svak test strek?! Men da jeg tørket meg hadde jeg litt rødt blod på papiret som har gått over til å bli brunt nå.

Hva tror dere det kan være for noe?

Marianne_87: Beklager så mye, det ser jo ut som jeg har "kapret" emnet ditt:/

Ikke meningen altså:)

Det går så bra så ;-) Hvor i sykluser er du a? Svak strek på EL test gjelder vel ikke som positiv?! Bruker selv digitale eggløsningstester så vet ikke så mye om de andre. Men har skjønt at teststreken må være like sterk som kontrollstreken for at den skal være positiv...

Her kom aldri mensen hvertfall... Kun den ene dagen med bittelitt brunt slim/blod.. Men har ikm tirsdag så får bare vente å se :-) Har ingen følelse av å være gravid :P

Googlet litt på graviditetstegn nå og leste en plass at man kan få en liten festeblødning (rosa eller brunlig utflod) 8(!!) dpo. Siden det er visst vanligst at egget fester seg 7 dpo.

Jeg har heller ikke spottet noe mer - 11 dpo i dag. Så håper for alle oss!! :D

Endret av **Cayenne**

Jeg tror heller at sjansen er større for at det var spotting jeg hadde,pleier som regel å ha det en uke før mensen. Jeg har IKM nå til onsdag. Men nå har spottingen gitt seg, så tr kommer vel for fullt om noen dager vel.

Syns det var bare veldig rart at jeg fikk en svak strek på el testen en uke etter at jeg hadde el.

Har lest at noen bruker el strimmel for å teste om de kan være gravide flere dager før IKM dagen, for den er vist mer sensitiv enn en graviditets test...

Lykke til Marianne og Cayenne, måtte det klaffe for oss alle snart:)

*krysser fingrene* :)

Jeg er vist gravid så blødningen min på DPO 8 var nok festeblødning. Har IKM imorgen men har fått positiv CB og Positiv CB digital igår og i dag ;-) Så nå skal jeg slå meg til ro med at det stemmer og håpe spiren klorer seg godt fast ;-) Lykke til dere andre også ;-)

Annonse

Da klaffet det forresten på første pergo kur (dobbel kur) etter 11 måneder uten prevensjon. Legen mente jeg ikke hadde eggløsning av meg selv fordi jeg hadde veldig lange sykluser og da hadde han kanskje rett ;-) Siden spiren satt på første forsøk med pergo ;-)

Gratulerer så mye Marianne:)

Jeg håper også inderlig at frøen klorer seg fast i 9 mnder!

Jeg tok en el test som viste en like sterk strek som kontroll streken og en g- test som ble en svak strek idag. Håper g- testen blir sterkere for hver dag fram til IKM på onsdag:)

Hei gratulere så mye:) jeg har hatt 3 pergokurer men ikke blitt gravid enda, jeg har og hatt litt små blødninger etter kur men g-test viste negativ den mnd..:( ikke hatt siden så hvorfor det skjer aner jeg ikke. Har og hatt mange positive el tester i denne syklusen så ikke lett bli klok, men kjekt at det klaffet for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...