Gå til innhold

Kan noen anbefale en bra smokk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

er det silikon eller latex smokk du har prøvd? ofte vil ikke de minste ha silikon smokk fordi den blir for hard. Mens latex er mykere.

Ellers funket det her i starten å dyppe den litt i kokende vann før den gikk i munnen slik at den var kroppstemp. Hver gang den var "kald" kom de verste grimaser og full hyling:)

er det silikon eller latex smokk du har prøvd? ofte vil ikke de minste ha silikon smokk fordi den blir for hard. Mens latex er mykere. Ellers funket det her i starten å dyppe den litt i kokende vann før den gikk i munnen slik at den var kroppstemp. Hver gang den var "kald" kom de verste grimaser og full hyling:)

Latex smokker skal ut av sortementet,så ville prøvd å fått barnet over på silikon med det samme.

Mam sine er de beste her i huset.

Ingen av mine ville ha smokk til å begynne med,men etter noen mnd med å putte den inn,tok de den tilslutt.....og det var herligt :)

Takk for tips! Kun prøvd silikon. Har nå prøvd nuk, og det er litt mer populært enn mam.. Dvs når jeg holder den der, skjønner fortsatt ikke helt hvordan han skal beholde den i munnen ellers. Men håper virkelig det går opp for han snart! Helt greit å holde den i munnen hans når jeg bærer han, mildt sagt litt verre når han ligger i vogna på tur..

Et tips hvis babyen vil ha smokk men stadig mister den ut, er å velge en smokk med bøyle, og så tre en lett klut gjennom bruka. Da blir sminket liggende ganske stabilt, men babyen kan klare å spytte den ut. Det var en helsesøster som lærte meg dette en gang :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...