Lykkeliten nov + juli <3 Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 I to dager nå har jeg hatt ganske mye mase/modningsrier, som har gjort at jeg ikke har klart å fungere 100%, men i dag ble det plutselig nesten helt rolig. Mini beveger seg som vanlig, men jeg har nesten ikke hatt smerter. Da jeg var på do litt tidligere i dag var det lyserosa på dopapiret og i trusa. Er dette en tegningsblødning? Har termin på søndag, så jeg går jo og kjenner etter alt som kan være tegn på fødsel.. he he
2010 Mammaen Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Hører ikke til her (svarer likevel) Sånn var min tegningsblødning også...! Oppdaget det en tidlig morgen da jeg besøkte toaletter og gikk og la meg igjen med håp om at dette var et tegn. Etter noen timer startet riene og 12 timer etter blødningen var jeg på fødestuen med 5 cm åpning og 6 timer etter det var gutten ute :-) Spennende for deg! Håper du får det som du ønsker!
Lykkeliten nov + juli <3 Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2012 Å så spennende! Jordmor sa også for litt siden at det kunne bli 'stille før stormen', så jeg håper jeg slipper å gå så mye over. Førstemann ble tatt med planlagt keisersnitt pga seteleie, så jeg er jo som førstegangsfødende å regne. Krysser fingrene, for nå gleder vi oss veldig til å møte lillebror takk for svar!
eaglebeagle Skrevet 29. juni 2012 #6 Skrevet 29. juni 2012 I to dager nå har jeg hatt ganske mye mase/modningsrier, som har gjort at jeg ikke har klart å fungere 100%, men i dag ble det plutselig nesten helt rolig. Mini beveger seg som vanlig, men jeg har nesten ikke hatt smerter. Da jeg var på do litt tidligere i dag var det lyserosa på dopapiret og i trusa. Er dette en tegningsblødning? Har termin på søndag, så jeg går jo og kjenner etter alt som kan være tegn på fødsel.. he he Jeg oppdaget at det kom litt lyserosablod når jeg var på do sist jeg fødte. Hadde før det ingen tegn på at fødselen var i gang, og det var enda en stund til termin. Rett etter doturen kom tette, men ikke vonde, rier - trodde det bare var tull egentlig. Vi fortet oss likevel til sykehuset siden de mente jeg hadde hatt en tegningsblødning. Der gikk vannet ved ankomst, og jeg fødte stående i korridoren med truse og bukse på bare noen minutter etterpå. Da var det vel gått en drøy time etter "tegninsblødningen". Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå