anonym91 Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 vogn, seng og stellekomode er bestillt. det var det siste som mangla vugge og bilsete er på plass og masse seng klær etter storesøster og litt nye masse nye klær så supert og slippe og tenke på ting som burde hvert gjort mangler kun ei ekstra dyne til vogna og ny madrass til vugga når skal sommeren bare nytes kjempe fornøyd med det er har handla kjempe fin simo duo vogn i fargen brun og sand. kjempe fin stellekomode fra serien kasper, heilt perfekt for badet og så mye søte små klær så koslig! nå får eg bare strikke ferdig lyse rosa ull teppe flere som nermer seg klar ?
live09 Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Det var mange smilefjes! Kan se at du er fornøyd! Her m angler bare noen få ting, som stelleting og bleier/kremer. Ellers må klær, sengeklær og kluter som jeg har fra før vaskes. Det bør vel egentlig lammeskinnet også. Småting som å få vogn ned fra loftet. Bare koseting og sommeren skal nytes med små gjøremål hver dag:) Mangler bare at frøkna legger seg med hodet ned, så er alt som det skal!
VenterPåNr.2 Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 Handlet bleier i går, og litt MME i tilfelle ammingen går skeis denne gangen og.... Ellers har alt vært ferdig i en god stund, sykehusbagen også
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 Har redd opp senga og vugga. Vaska og strøket alle klær og kluter og lagt på plass ein pakke med bleier. No skal eg nyte sommeren med jentene mine på 5 og 8 år.
anonym91 Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2012 gleder meg til og få vugga i stua men med ei jente på 4 som er veldig spent på babyen så hadde ho vell tatt baby dyna til dukkene og grisa det til hehe alt var ny strøket hos meg med nr 1. tviler på at eg gidder det nå blir vell sengetøyet til vugga og vogna som folk ser eg gidde og stryke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå