Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter :) Har prøvd å tenke på litt andre ting så ikke vert like ivrig her ;)

Blir så stressa av at dette er siste sjanse på frys..

Er på rd 5 i dag og kjenner ikke mer enn vanlige bivirkninger av Lutinus.

Plinka: Det blir jo innsett i morgen jo!! Såå spennende! Ikke tenk på det med EL testene, de har vist riktig, den slo bare ikke ut før dag 18. Hva blir det da?? Ett eller to egg inn? :) )

Masse, masse lykke til i morgen! Gleder meg til å høre hva det ble til!

Silja1981: Gratulerer som ruger!! Satser alt på at det er gullegget som fester seg :) Når skal du teste?

Koselig å "se" deg igjen, Miola. Flink du, som klarer å tenke på andre ting. Det er nok lurt. Jeg reiser på ferie på rd 5 og kommer ikke hjem før testedag, satser på at det gjør susen. Bedre rugetid kan man ikke få :)

El-testen var negativ igjen i dag. Jeg trodde de vanligvis ble postive flere dager på rad, men er ikke så erfaren tester, så jeg får bare stole på resultatet og ikke tenke mer på det.

Om det blir ett eller to egg? Aner ikke!! Har virkelig ikke klart å ta noen beslutning enda. Tenker at jeg får se om vi i det hele tatt får muligheten til to denne gangen, før vi tar noen avgjørelse. Kl. 11 i morgen får jeg vite om eggene har overlevd. Spennende!!! :)

Håååååper dette er siste gang du har behov for frys. Var litt synd at de tinte begge stråene, men da har du to sjanser på en gang i stede :)

wiiii!! Gratulerer!! :) Også to av topp kvalitet da :)

Dette blir spennende! Når er testdag?

Går fint her, får tiden til å gå med å ikke tenke så mye på det..

Var så veldig positiv sist, og ble så skuffa av resultatet.

De har alltid sagt jeg har så flotte embryo på frys så ble lei da de ikke klarte seg så bra etter oppting.. Hadde tatt det litt som en selvfølge at jeg skulle

få 3 optimale fryseforøk.

Du har fremdeles 2*2 igjen i frysen? :)

Annonse

Testdag er 17. Juli, rd 12. Veldig spennende altså :)

Skjønner veldig godt skuffelsen over at eggene ikke delte seg som ønsket. Jeg har også tenkt at minst ett skal være optimalt, og at jeg dermed har tre forsøk. Men som hun på klinikken sa til meg; eggene trives mye bedre i livmoren enn i skapet dems, så de som ikke ser ut til å henge med kan komme som bare det etter tilbakesetting :) satser på at det er tilfellet for deg :)

Jeg hadde et mislykket forsøk i mai, så jeg har kun ett strå igjen nå.

Jeg kommer hjem fra ferie på testedagen, og har foreløpig planer om å vente med å teste. Spørs om jeg klarer det, men.. ;) Jeg har jo testedag på dag 12, så sånn sett er det allerede det et par dager for tidlig.

Hvordan går det med deg da Miola? Ruget en uke alt, når begynner du å teste? Noen symptomer enda?

Eg fikk satt inn et langtifra perfekt delt egg, og er nå 10 uker på vei! ;) Det er håp i hengende snøre!!

Onsdag fikk jeg satt inn et todelt og et tredelt som hadde vært firedelt før frys. er derfor litt negativ, noen som har noen positive erfaringer fra egg som ikke er optimale etter frys og tin?

Annonse

Er på rd 8 i dag, og det ser ut som mensen er i anmarsj :(

Var blod på papiret når jeg hadde vert på do, og

eneste symptomene jeg har er hodepine, som jeg alltid har i forkant av hver menstruasjon.. Hadde veldig ømme pupper fra rundt EL, men det forsvant også for noen dager siden.

Og nå begynner mensmurringene..

Tok en test og den viste svakt(!) positiv så har nok hatt en kjemisk graviditet :(

Lei seg :( :

Er på rd 8 i dag, og det ser ut som mensen er i anmarsj :( Var blod på papiret når jeg hadde vert på do, og eneste symptomene jeg har er hodepine, som jeg alltid har i forkant av hver menstruasjon.. Hadde veldig ømme pupper fra rundt EL, men det forsvant også for noen dager siden. Og nå begynner mensmurringene.. Tok en test og den viste svakt(!) positiv så har nok hatt en kjemisk graviditet :( Lei seg :( :

Men det kan ikke være festeblødning da? Det er jo veldig tidlig, så testen kan virkelig bli sterkere å sterkere. Vet ikke om det er bedre å holde håpet oppe, men jeg ville nå håpet litt til om testen var svak positiv;)

Hei Miola!

Jeg hadde en bitte liten blødning på rd 8, og mensmurringene økte på. Trodde mensen var i anmarsj. På rd 10 ble det positiv test (første dag jeg testet etter innsett), og nå er jeg 11 uker på vei. Så ikke gi opp ennå :)

Hvordan går det Miola? Har ikke vært her inne på et par dager. Rd 8 er jo veldig tidlig å få positivt, så svakt på dag 8 kan absolutt være et bra tegn! :) I dag er det vel dag 10, har du tatt flere tester? åååååå, tenker mye på deg!! Håper virkelig at du lykkes denne gangen :) :)

Klem

Hei Plinka :) Takk for koselig melding :)

Er på dag 10 i dag ja. Men har småblødninger og alt tyder på at det nå er over :( Fikk ultrasvak strek på testen i dag, heller svakere enn de forrige så har nok hatt en kjemisk..

Håper du har det fint på ferie og at det går bedre for deg!

God sommerklem til deg!

Å nei Å nei! :( Men ingenting er over før det er over, jeg fortsetter iallefall Å heie pÅ deg! :) Krysser armer og bein!

Jeg er pÅ dag 4 i dag. MÅ si at naturlig syklus og ferie er en bra kombinasjon for Å klare Å tenke pÅ andre ting, men det gjenstÅr Å se om det blir suksess.

Heier så masse på deg og Plinka!! Føler at det er din tur! :)

Må være deilig med ferie under disse rugedagene :)

Hadde håpet på en god start på ferien min, men det spøker litt... Blir helt tullete av denne kombinasjonen av svakt positive tester og spotting/ blødninger!!

Tok enda en test i kveld(!) og den viste også svakt positiv!!

Men om det er en kjemisk så viser den vel sikkert svakt positiv en stund etter også.. Håper sånn at jeg ikke våkner med full mensblødning i morgen! Tør nesten ikke legge meg :D

Bruker du forresten Lutinus i rugeperioden?

Kos deg masse videre på ferie Plinka! :) :)

Håper du er gravid Miola! Jeg tenkte at jeg skulle begynne å teste tidlig denne gangen. Tenkte liksom at det skulle være mer skånsomt. Er i dag på dag 8. Blendahvit test. Vet at det er tidligt men det var like trist som alle andre ganger jeg testet negativt. Huff. Får vel glede meg til ferien min som starter om 3 dager.

Klem

Silja1981, dag 8 er veldig tidlig, men vet akkurat hvordan det føles.

Det kan fort snu, krysser alt for deg også!

Jeg har altså testet positivt!!! Men har fremdeles blødninger så tør ikke håpe på noenting :( Kjenner dette tar på.. Brukte en CB digital etter nok en ultrasvak billigtest i morges. Fikk sjokk da den lyste Gravid :)

Huff, er redd det er en kjemisk, eller truende abort om det i det hele tatt kan kalles det så tiflig.. :(

Noen med erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...