*spirami* Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 jeg er usikker på hvor langt jeg er på vei, men tror det er rundt 4-5 uker, så vet at det er veldig tiligt. Føler meg bare utrolig stor.. Og magen er tung på kveldene. Det strekker i skinnet på siden av magen.. Noen andre som har det likt?
AkPa Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Jeg har det slik er 4+3 idag. Kjenner det veldig på kvelden jeg da, og mannen sier også at nedre del av magen...:-)
Gjest AnneS Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 Jeg ser veldig gravid ut på kveldene/ettermiddagen, er ca 10 cm større over magen nå enn for to uker siden!! Må gå i vide topper for å skjule det. Det er jo ikke gravidmagen som har kommet enda hos meg da, jeg er så oppblåst. Men ser ut som jeg er 4-5 mnd på vei :S Er 8+1...
Ele Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 Begynte i uke 5 her også, og er nå 7+5 og ser veeldig gravid ut...
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 29. juni 2012 #5 Skrevet 29. juni 2012 Man er veldig oppblåst i svangerskapet. I mitt første svangerskap fikk jeg mage rundt uke 19-20.. Men dette varrierer veldig. Mange som får mage tidlig, men ifl lege, jordmor og det man leser i svangerskapsbøker så er man oppblåst :-) lykke til videre
TanteTroll Skrevet 29. juni 2012 #6 Skrevet 29. juni 2012 Jeg har "oppblåst" mage. Er i uke 10, og livmora har vel ikke begynt å titte opp av bekkenet ennå. Magen stikker godt ut, men så lenge folk tror jeg har blitt tjukkere og ikke er gravid, er det helt greit for meg. Har lyst til å holde det for meg selv i maaange uker til ennå.
solhilsen Skrevet 29. juni 2012 #7 Skrevet 29. juni 2012 Jeg er i uke 6 og har fått MYE større mage og pupper allerede. Men det er jo fordi jeg er oppblåst. Føler at kolleger og venner kan se det på meg allerede, faktisk. Har begynt å gå i kjoler hver dag fordi buksene er for trange.. Lurer på hvor lenge det er mulig å holde dette hemmelig!
*spirami* Skrevet 29. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2012 Jeg sliter veldig med å holde det hemmelig :-\ har alltid hatt litt mage, men har også alltid klart å holde den inne. Nå har magen blitt enda større, og klarer ikke holde den inne. Og brystene har jeg fått mange kommentarer på.. De har blitt mye større og mye hardere... Og jeg er bare 4-5 uker på vei!?!?!?
Hilde_85 Skrevet 30. juni 2012 #9 Skrevet 30. juni 2012 Ho ene på jobb gjetta at jeg var gravid p.g.a større mage for litt siden. Men det var bare på grunn av oppblåsthet. Da var jeg vel 5-6 uker på vei. Nå er jeg i uke 8 og magen er mer normal igjen, er tidvis litt oppblåst, men ikke på langt nær som det jeg var for bare 2 uker siden. Så mye er nok luft, for livmor har ikke kommet over skambeinet enda og det er nok ikke derfor mange av dere får mange tidlig. Så mange av dere må heller ikke bli nervøse om magen forsvinner igjen...for det er også normalt når det er mye luft og hormoner som styrer kroppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå