nr.4 i magen Skrevet 28. juni 2012 #1 Del Skrevet 28. juni 2012 har holdt på med lavkarbo en stund nå og har nettop blitt gravid. ønsker og fortsett den gode trenden for jeg har fortsatt ca 15-20 kg for mye på kroppen. De andre graviditetene mine har jeg ikke vært spesielt nøye men gikk kun opp 9-10 kg. denne gangen ønsker jeg ikke enda flere ekstra kilo men en sunn og frisk mamma. det er ikke snakk om ekstrem lavkarbo men sunn fornuft noen gode råd?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143950250-flere-gravide-lavkarbodamer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 2. august 2012 #2 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) har holdt på med lavkarbo en stund nå og har nettop blitt gravid. ønsker og fortsett den gode trenden for jeg har fortsatt ca 15-20 kg for mye på kroppen. De andre graviditetene mine har jeg ikke vært spesielt nøye men gikk kun opp 9-10 kg. denne gangen ønsker jeg ikke enda flere ekstra kilo men en sunn og frisk mamma. det er ikke snakk om ekstrem lavkarbo men sunn fornuft noen gode råd?? Du skal ikke slanke deg eller bestrebe å ikke legge på deg en eneste kilo under graviditet og amming. Dette grunnet toksiner som frigjøres i kroppen under slanking/diett. Så jeg hadde akseptert at jeg hadde 15 kilo for mye på kroppen og heller tatt opp slankingen etter jeg var ferdig med å amme. I tillegg til det, så trenger fosteret også karbohydrater, så jeg kan ikke tenke meg at ensidig kosthold er bra i svangerskapet. hva med å holde deg i aktivitet/trening (som gravidsvømming for eksempel) istedet for diett? Endret 2. august 2012 av *himmelblå* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143950250-flere-gravide-lavkarbodamer/#findComment-144432702 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå