Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 hvilken feilmelding får du opp da?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 Får ingen feilmelding, kommer inn på f eks youtube, men når jeg vil vise en musikkvideo så er ruta bare svart der som videoen skulle kommet...kommer ikke play knapp eller noe. Samme med spill...svart rute...
Gjest 5 andre Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 da mangler du en plug-in (flash player). Det kan du laste ned gratis på nettet.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #5 Skrevet 28. juni 2012 Tnkansk d g prøvde å laste det ned. Det virket som det ble lastet ned og alt, men lurer på om virusprogrammet stoppet det? Fikk iallefall ikke til å se likevel... Irriterende!!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #6 Skrevet 28. juni 2012 Min har også gjort det i det siste. Utrolig irriterende! Jeg har mac, da. Prøv og se om det er noe du må oppdatere på pcen. Kanskje det funker da, det gjorde det iallefall her
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. juni 2012 #7 Skrevet 28. juni 2012 Jeg avinnstallerte flash player og innstallerte det igjen så funket det fint som bare det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå