BABY-JENTE Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 Jeg har nå gått med modningstegn i over tre uker, og har nok hatt en del maserier/modningsrier. Noen av dem har jeg kjent ganske kraftig i ryggen, og det har ilt nedover beina mine, men det har gitt seg like fort som det har begynt, hver gang. Er 38+5 i dag. Men nå har jeg plutselig kastet opp uten å være kvalm (?). Hele frokosten pluss litt til kom i retur, og jeg pleier ellers aldri å kaste opp, med mindre jeg virkelig har blitt syk. Kan dette være et forvarsel på at en fødsel er i gang? Føler meg ikke syk, og har ellers aldri kastet opp dette svangerskapet... Noen som har opplevd at fødselen har startet med oppkast? Kastet opp forgje fødsel, men det var på slutten like før pressriene kom.
VinterSol+2 Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Ja, det er ganske vanlig. Oppkast og diare a være tegn p at kroppen gjør seg klar! Lykke til!
BABY-JENTE Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2012 Ja, det er ganske vanlig. Oppkast og diare a være tegn p at kroppen gjør seg klar! Lykke til! Det var det jeg ville høre, he he. Ikke skjedd noe som helst her enda, kan være falsk alarm. Skal gå meg en lang tur, kanskje det kan hjelpe på... Det kan uansett ikke være lenge igjen med så mye modning som jeg har hatt nå en god stund :-)
BABY-JENTE Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2012 Takk... :-) Vi får se om det skjer noe :-P
VinterSol+2 Skrevet 28. juni 2012 #6 Skrevet 28. juni 2012 Det er jo bra at kroppen tømmer seg litt, da. Prøv å bæsje! Hehe. For det er så vanskelig med rier! Og mye modning er en god ting, da går fødselen lettere! Kos deg på tur og lykke til!
BABY-JENTE Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2012 Nei, jenter, det var ingen fødsel på gang... :-/ Sitter her fortsatt med bare modningsrier som ikke tar seg opp.
TurboJenny87 Skrevet 28. juni 2012 #8 Skrevet 28. juni 2012 Så kjipt Bra at det i det minste er modning hos deg da! (selv om det hørtes ubehagelig ut) Jeg var hos jordmor på onsdag og der var det ingen tegn til modning i hvertfall, forventet ikke det heller da jeg ikke har hatt en eneste "vondte"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå