Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Detta e sprøtt!

Vet æ skrev for ei uke siden at jeg ikke var gravid.

Har venta på TR siden uten at dn har kommet. Di siste dagene har æ vært i dove koma og bestemte at æ sku ta en test til. Testen viser 2 streker! E d mulig?:-) tror ikke d er sant:-P

Lykke<3 håper den holder seg der<3

Masse murringer og skikkelig ømme pupper lørdag(ikm), så tok en test i natt søndag kl 2, var nesten helt sikker på at nå var jeg gravid, kjente igjen følelsen fra første graviditet, men negativ test....syns jeg så en sykt svak strek der men......sikkert ønsketenkning :)

Har fortsatt ømme pupper og vesla vil bare ha pupp en gang om morgenen nå, + litt murringer nå og da. Føler meg gravid til tider, meeeen har jo tatt feil før så.........

Tar vel en test på onsdag for å sjekke, men kjenner jeg tviler på positivt resultat. Venter jo fortsatt på mensen etter fødselen så det er vel vel mye å håpe på ;)

Annonse

Masse murringer og skikkelig ømme pupper lørdag(ikm), så tok en test i natt søndag kl 2, var nesten helt sikker på at nå var jeg gravid, kjente igjen følelsen fra første graviditet, men negativ test....syns jeg så en sykt svak strek der men......sikkert ønsketenkning :) Har fortsatt ømme pupper og vesla vil bare ha pupp en gang om morgenen nå, + litt murringer nå og da. Føler meg gravid til tider, meeeen har jo tatt feil før så......... Tar vel en test på onsdag for å sjekke, men kjenner jeg tviler på positivt resultat. Venter jo fortsatt på mensen etter fødselen så det er vel vel mye å håpe på ;)

Har du testet for el da, så du vet at du har hatt el? Det må du jo siden du vet ikm... Da kan du jo like godt være gravid da! Jeg ble gravid uten å ha fått mensen tilbake i alle fall (og uten å prøve), men mistet. Tvi tvi! Hvor lenge er det siden førstmann?

Tester ikke for el, har aldri gjort det. Ser på forandringer i utfloden, har alltid funka :) Men etter sist fødsel for 8 mnd siden har jeg hatt flere runder med el-slim uten at det åpenbart har vært eggløsning, for jeg får bare negative tester og ingen mens + ingen skikkelige symptomer før nå i går/i dag :)

Kjipt med disse negative testene våre Blomsterkyss, men vi får bare håpe videre ja :)

Her har jeg mindre ømme bryster i dag, men enda mer murringer, periodevis gjennom hele dagen, kjennes ut som mensen skal komme, sjekker ved dobesøk. Tenkte jo at jeg skulle vente til onsdag med å teste, men klarer ikke å vente, så blir vel at jeg tester i morgen tiiidlig ;)

Vi har jo to herlige barn, så jeg blir ikke lei meg om det ikke klaffer, tenker på hvor heldige vi egentlig er :D

jaa, det er viktig å huske på :)

Selv ble jeg gravid for første gang sent i fjor, og måtte desverre avslutte svangerskapet i uke 19 i begynnelsen av april...dette har vært og er veldig tungt, og derfor ønsker jeg så sterkt å bli gravid igjen, nå!

Om ikke tanta har vist seg til helgen blir det ny test :) krysser fingrene for oss begge!

Jeg føler med deg Blomsterkyss! Kan ikke forestille meg hvor vondt det må være å miste babyen sin....skjønner veldig godt at du gjerne ønsker å bli gravid igjen så fort som mulig. jeg ønsker deg all mulig lykke til :)

Her fikk jeg negativ test i dagtidlig.

Jeg skjønner ingenting av hva kroppen holder på med nå.

Jaja, bare å være tålmodig å vente.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...