Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk Trikko :) Ja shopping er trøst det også! Menssmerter og ingen tr var iallefall positivt for meg med nr.1, masssse murringer og sprang og sjekka om tr kom hele tia, positiv test der gitt ;) Krysser fingrene for deg at tr ikke dukker opp!

Og gratulerer til Supersnusken med spire! :)

Wii gratulerer til alle med positiv test :) her går det i venting i spenning.. Ikke hatt noe som ligner forrige pp bare knall vondt i bekkenet (slitt med bekkenløsning og låsning siden 07) litt øm i brystene no i kveld men tror nok Tr er på plass innen søndag :-/ men blir så glad av å se alle det klaffer for, for da får jeg humøret opp og tenker min tid kommer den og :) neste mnd er det ferie og vil nok sitte prøving på vent da ;) hvem vet.. Hehe.. Gleder meg til resten av uken og håper fremdeles det blir flere positive tester ;) håpet er ikke ute før tr er kommet i hvertfall :D

Tanta kom ikke i natt.... sto opp kl 5 og tok en test...

GRAVID 2-3!!

Jeg er helt i sjokk, var overbevist om at jeg skulle ha mensen. Er visst livmor-voksesmerter jeg kjenner da :D

Gratulerer også til Supersnusken! Håper mange flere får sånne gladmeldinger denne uka! :)

Annonse

Så flott :) dette må være en veldig god IKM uke. Må være noe magisk med ferie! Folk stresser mindre og nyter ferie.

For min del kjente jeg vesentlig forskjell på murringene før pos test. Det var som om en ball som knøt seg rett ovenfor skambeinet. Framfor nederst i magen..

Gratulerer alle sammen:) og lykke til dere andre!

Gratulerer så mye trikko! :) Så morro!! Herlig følelse!

Her våkna jeg halv 5 i natt og teste: Negativt som forventa...

Kjøpte meg ei god bok og nye stilige klær. Mannen synes jeg var sååå sexy i de klærne,hehe, og det er også en herlig følelse ;)

Så ingen sure miner her i gården! :)

Super gravid-uke dette, glad på deres vegne!

Annonse

Tusen takk, søte damer! Så vidt jeg kan se er vi foreløpig 5 som har testet positivt (LP, Lykken er kjærlighet, møffins, Supersnusken og trikko). Det må sies å være en bra pp ;)

Til dere som ikke fikk posistiv test denne gangen: Masse, masse lykke til i august! Krysser fingrene for at spirene deres sitter på neste forsøk :)

Nå skal jeg ha ferie, gleder meg veldig til å slappe av og få masse frisk luft med familien min. Fortsatt god sommer til dere alle!

Hmm...tok en ny test i dag morges og gledet meg til at den skulle være enda sterkere enn på onsdag, men synes den var litt svakere! Har riktig nok tisset et par ganger i natt...men tror jeg må glede meg med et lit forbehold her, kanskje det bare ender opp i en kjemisk.. Uff.

Trikko: Skal ut og shoppe i dag, så kanskje..Men strekene er sterke altså, så sånn sett er det ikke tvil om at det er hcg som produseres! Så må kanskje ansett vente noen dager å se.. Uff, skal begynne å jobbe på mandag etter ferie og vet det venter et skikkelig hardkjør m masse jobbing inkl nattevakter...merker jeg har mest lyst tilå ligge i ro å ruge et par uker gitt!

Enda ingen tante her hos meg!

Lurer på når jeg skal teste igjen..... IKM og neg test på onsdag. Kanskje teste i helga? Gruble, gruble....

Kvalmebølger, trøtthet og utflod (sorry for detaljer..) har i alle fall satt tankene mine i gang. Men de derre puppene er bare liksom litt forstørra(kun sportsBH som passa uten valker i dag..) og ikke tegn til ømhet og press sånn som ved tantebesøk. Hm....

Gruble, gruble.....

Vanskelig å konse på jobb!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...