Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Spennende å lese hvilke symptomer dere har, håper på klaff for oss alle :)

Her har jeg ingen symptomer og føler at det er 99,99% sjanse for at jeg ikke er gravid. For jeg venter fortsatt på mensen etter forrige fødsel og har ikke peiling om el var el eller noe som helst.

Jaja, tester vel på fredag, ikm på lørdag.

Krysser fingrene for dere! :)

Fortsetter under...

Mange innlegg og lese seg opp på her nå :) masse spennende symptomer :) jeg har ingen symptomer og sist pp hadde jeg en hel haug så vet ikke hva jeg skal tro :) har ikke ikm før fredag men skal på fest torsdag så kansje jeg tester da :rolleyes:

Får bare ta tiden til hjelp ;)

Kose på :wub:

Endret av Tjo hei<3

Gratulerer! Håper cb gir det samme resultatet og at du er gravid :)

Tok en cb digital 04.30 i natt, og jeg er gravid! Fikk ikke sove igjen og måtte vekke mannen :) som er sjokkskadet!

Håper det vil bli mange positive tester denne uka! Gleder meg til oppdateringer :)

Åååå, så gøy!!! Gratulerer:) er IKM i dag for deg?

Jeg stoler ikke helt på billigtestene, for jeg mener jeg skimtet en strek for 2 perioder siden. Dog kom den etter de var tørket. Denne kom innen 5-10 min.

Jeg har følt det de siste to dagene... Men tør ikke å juble:) får ta en cb + i morgen:) har ikke IKM før fredag-søndag.

Annonse

Hurra for LP og Lykken er kjærlighet :) :)

Veldig artig å høre om positive tester!

Synes jeg har kjent på noe som minner om mensmurring de siste dagene...så spørs om tanta er på vei her. Tør ikke håpe på noe iallefall (klok av skade :P), tar det i såfall som en stor positiv overraskelse dersom TR skulle utebli ;)

Hipp hurra for to positive tester! Kanskje juli viser seg å være en svært fruktbar måned? :)

Jeg skulle jo teste i dag, men så var jeg så mye våken i natt og tisset masse, tenkte da at det var dumt å teste. Håper på nytt forsøk i morgen! Håper jeg joiner dere i 1trim-forum snart!

Gratulerer,damer!!!:-)

Jeg øiner et håp når jeg leser om din positive test *LP*, siden vi begge teste neg på tjuvstarten ;-)

Jeg er dritnervøs og spent. IKM i morra. Kjenner ingen av de vanlige puppesymptomene før tr, kun murring av og på i korsryggen. Hmm..

Klarte ikke å vente så jeg tok en cb + og den viste ett kjempe kryss!!

Klarte ikke å stole på den heller så ventet de nervepirrende minuttene på å se GRAVID lyse mot meg!!!! Og herlighet:) vi skulle egentlig droppe denne mnd pga ferie osv. Men hurra:) håper vi kommer oss igjennom 8 mnd til :) termin i starten av april :)

Ønsker alle lykke til:)

Annonse

Tusen takk :) jeg er overlykkelig!! Så spent! Fikk positiv utslag på urin fra formiddagen, så mannen tøyset med at det måtte være to inni der :) tror uke jeg har IKM før på fredag, fikk pos el test fredag for snart 14 dager siden. Så kanskje 2? haha!! :)

Ønsker alle dere andre som skal teste de kommende dagen lykke til :)

ÅÅÅ gratulerer til møffins ogsÅ!! Tre gravide damer allerede, det lover godt for resten av uka :)

Jeg venter pÅ TR, hun var pinlig punktlig sist, sÅ nÅ forventes hun i løpet av natta/ morgendagen. Men blir ikke lei meg hvis hun ikke dukker opp, altsÅ...

Håper TR uteblir for din del, Catfish ;) Og hvis hun skulle finne på å dukke opp, så tar du deg et par deilige glass med vin til helga og går på med ny frisk neste pp!

Jeg synes allerede jeg kjenner mensmurring her jeg. Hadde ikke satt veldig mange kroner på en positiv test for min del :P ...

Her kom det en del utflod i trusa i dag og jeg er sint/irritabel, men jeg leter jo ufrivillig etter symptomer også da, så det kan jo være alt og ingenting.

Skal teste i morgen tidliiiig tenker jeg, gidder ikke vente lenger, får nok negativ test så skal kjøpe meg en god bok og trøste meg med ;)

Men skal prøve å tenke positivt på dette prøvestyret :)

OG gratulerer Møffins!! :)

Endret av Wilma+baby

God bok er finfin trøst! Jeg har trøste-shoppet litt på forskudd i ettermiddag, nye topper og sko gjør susen... ;) Har menssmerter men ikke noe rødt enda.

Håper du får positiv test i morgen tidlig, Wilma! :)

Veldig mystifistisk at puppene ikke signaliserer TR, Catfish! Kan det være noe annet i gjære da tro?... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...