Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har nok av symptomer, litt uggen, vonde pupper, oppblåst mage mm, men det hadde jeg også sist gang så tør ikke ilegge det særlig stor betydning. MEN.... krysser selvsagt fingre & tær for at det er spire på gang ;)

Hvor tidlig fikk du symptomer, Trikko? Jeg har vært uggen siden onsdag forrige uke, og synes det er veldig tidlig, så tviler litt på at det er pga gravid. Men er spent på test, da!

Jeg har nok av symptomer, litt uggen, vonde pupper, oppblåst mage mm, men det hadde jeg også sist gang så tør ikke ilegge det særlig stor betydning. MEN.... krysser selvsagt fingre & tær for at det er spire på gang ;)
Hvor tidlig fikk du symptomer, Trikko? Jeg har vært uggen siden onsdag forrige uke, og synes det er veldig tidlig, så tviler litt på at det er pga gravid. Men er spent på test, da!

Jeg hadde symptomer fra ca en uke etter EL sist pp. Det samme denne gangen også. Nå er jeg vel 8 dpo og magen er vond, står spent ut, er småuggen innimellom og har hovne pupper. Det sies at man ikke får symptomer før egget har festet seg, så mulig dette skyldes noe annet...Får svar om en uke :)

Ha en god helg, damer!

Jeg hadde meget mange symptomer sist pp men det viser seg nok at jeg er fint pms, veldig likt til trikko ;) denne gangen har jeg foreløpig ikke fått de samme symptomene. Men er meget trøtt om dagen og har økt utflod. Og en del mens smerter :-/ men vi får se i neste uke da ;) siden tr var 3 dager forsein sist er jeg meget usikker på når den kommer denne gang ;) spennende å se..

Annonse

Hei, er det noen som har begynt å kjenne litt "tegn "?

Her i gården bemerket jeg meg at jeg går å henter alt som er søtt... Spiser ikke bare en båtis, vi henter en til :) og mange kviser...

Kan jo selvfølgelig være naturlige ting som ferie, lite trening ol.

Har dere andre sett noe tegn som kan tyde på graviditet?

Lykke til :)

Endelig er det mandag uke 30!

Så nå skal det hele avgjøres ;)

Jeg har faktisk mindre syptomer nå enn forrige pp på denne tiden. Hvordan skal jeg tolke det, tro? Kanskje det er et godt tegn, siden jeg hadde så mye symptomer sist, og det viste seg å bare være pms da... Hehe... :) Tvilsomt kanskje, men jeg får vel svaret på torsdag.

Uff, disse tidlige testene er virker bare å være en kilde til fortvilelse og enda mere usikkerhet... Husker jeg var superoptimist første pp, og var heeelt sikker på at "noe" var på gang. Men så testet jeg negativt 10 dpo, og dermed var den negative spiralen satt i sving. Kunne jo forsåvidt vært gravid, men ikke testet positivt så tidlig... Er vel mest fornuftig å vente å teste til IKM, men sååå vanskelig å la være! :S

Lykke til denne uka, alle sammen! :)

Annonse

Æsj! Klarte jo ikke å vente... Svidde av test i morges, cb digital. Negativ, så klart!!! Men IKM er ikke før onsdag; så kanskje håp likevel????Håper, men er litt pessimist i dag :-(

Hadde så mye rare symptomer forrige uke; trøtt og uggen, ømme pupper og murring. Nå er det ingenting. Bare svak murring i korsryggen som kommer og går. Puppene er kjedelig normale også:-(

Vet at det beste er å ikke gruble og kjenne etter, men...

Masse lykke til til alle spente medsøstre denne uka!:-)

IKM 26 Juli. Men nå ser det ut til at den blir forskjøvet med en uke i og med at jeg testet knall positiv på el-test cd 22...Hadde allerede testet positiv på el-test cd 11 så skjønner ingenting. Har aldri hatt to el ila en syklus. Har symptomer som smerter i ryggen, spesielt nede til venstre. Har veldig ømme brystvorter og oppblåst (luftig) mage! Kjenner meg litt sur og grinete også men det er jeg vant med å bli når jeg venter TR...

Arytai: El tester blir jo ofte positive når man er gravid da....kan ikke være det som har skjedd? Eller ble den negativ etterpå igjen?

Jeg har ingen symptomer, men trøster meg med at det hadde jeg ikke forrige gang jeg var gravid heller. Da var jeg så sikker på at jeg ikke var gravid at jeg ikke testet før flere dager over ikm! Tror neste test blir i morgen, selv om jeg tror ikm er flere dager senere enn jeg først trodde siden el kom senere..

Lykke til jenter, det må jo komme noen positive tester denne uka!!

Jeg tok faktisk ikke flere el-tester, gravidtest har jeg ikke turt å ta enda ;)

Grunnen til at jeg tok el-test var pga smerter i magen som lignet el-smerter.

Ja, symptomene kan jo være ganske like så vanskelig å vite før IKM-dag :) Krysser finger for deg og alle oss andre her inne!

Her er det en følelse i hele kroppen som sier meg at jeg er gravid. Så føler ikke noe stress ol over å teste. Jeg bare vet det... Andre som har følt det slik? Nå er fallhøyden stor føler jeg!! For plutselig kommer mensen:(

Litt skummelt å si dette høyt...

Men jeg har bare den følelsen... Bortsett fra følelsen så er det. Stram nederst i magen, litt løs mage( hadde dette i tidligere svangerskap) trøtt, mange kviser plutselig. Ikke den ene som vanligvis kommer. Søtsug hele tiden.

Blir spennende:) Gir opp symptomer og el testing hvis intuisajonen (skrives det slik) ikke stemmer :)

Hvordan føler dere andre dere?

Jeg håper og håper - og tror og tror at jeg er gravid nå :) Har også ikm på søndag, kommer helt sikkert til å starte testingen på torsdag, da er tålmodigheten strukket langt nok:) har ingen symptomer, men hadde ikke det så tidlig sist heller. Men har en veldig god følelse :)

Ble gravid på første forsøk tidlig i år, men måtte desverre avbryte svangerskapet i uke 19. Dette er vårt andre forsøk siden dette, og vi håper så inderlig at testen blir positiv igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...