Gjest MMJ Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 Googlet litt, noen sier leger sier man kun skal bruke lokaltvirkende medisin for allergien, noen sier man IKKE skal bruke det i siste trimester, noen sier man kan bruke det hele graviditeten... Blir helt forvirret her. Jeg holder på å KLØ MEG I HJELP i Øynene, og er 37 uker på vei. Men tØr ikke ta, selv om det står på pakningsvedlegget det er ok. Hva mener dere?
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 27. juni 2012 #2 Skrevet 27. juni 2012 Jeg fikk denne utskrevet av en gynekolog som arbeider på sykehuset for svangerskaps kløe.... Jeg er 35+1! Hun sa det var trygt å bruke, men anbefalte 1 om kvelden ved behov!
lott`n Skrevet 27. juni 2012 #3 Skrevet 27. juni 2012 Jeg bruker disse nå som allergien er på det værste, er 32+4. Skal visst være dem som er best for gravide, men husk at det er rød trekant på dem, så anbefaler at du tar på kvelden - man blir veldig trøtt og døsig av dem.
Aliniane Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 Jeg har brukt det ganske lenge mot kløe, er i uke 38 nå. Fått bekreftet både av fastlegen og legene på føden at det er helt ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå