Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt blank.. Vil ha en som er trafikksikker og med base.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt maxi cosi pebble vi :-)

Skrevet
Vi har kjøpt maxi cosi pebble vi :-)

Samme her :)

Skrevet

Synes den var finere enn den "vanlige" maxi cosi-stolen.. :-) hihi..

Skrevet

Hva er forskjellen på dem? Er den lett å bære? Passer den til noen vogner? Eller trenger en ikke det, bruker dere vanlig vogn på butikken osv ?

Skrevet

De to stolene er like lett å bære... :-) Basen på pebble'n piper hvis stolen og basen ikke står riktig...

Aner ikke om den passer til noen vogner, og hva jeg kommer til å gjøre vet jeg ikke før den lille kommer ut en gang... :-P

Skrevet

Har også kjøpt Pebble. Den passer i alle fall til Hartan-vogna vi har kjøpt.

Skrevet

Vi kjøpte Britax Baby Safe. Gleder meg til å ta det i bruk, any time nå... :D

Skrevet

Vi kjøpte Zybex Aton 2, ble anbefalt etter test at de nye stolene på det europeiske markedet i år.

Skrevet

Besafe izi go med base ble det på oss....:)

Skrevet

Britax babysafe Plus SHR II har vi kjøpt :-)

Skrevet

Fikk først en besafe izi sleep (før eg viste det var tvillinger), men siden det er to så er den litt vel tung så da gikk eg over til maxi cosi cabriofix med base. Den går på de fleste vogner. Ville ha bilstoler eg kan ha på vogn. Vurderte pebble, men den går ikke på så mange vogner. Har det ikke vært for at det er to og at izi sleep'n er såpass mye tyngre så har eg gått for den.

Skrevet

Har kjøpt maxi cosi cabriofix med base.

Skrevet

Vi har maxi cosi cabriofix med base etter førstemann og skal bruke den igjen på babyen, er kjempe fornøyd med maxi cosi. :-)

Skrevet

Maxicosi pebble passer på emmaljunga understell:)

Skrevet

Vi har også maxi cosi, men jeg vet ikke helt hvilken type :P den passer på easywalker vogn hvertfall :)

Skrevet

maxi cosi cabriofix med base er kjøpt inn her :)

Skrevet

har besafe izi sleep =) passer på Bugaboo Cameleon vogna mi i allefall.

Skrevet
Jeg er helt blank.. Vil ha en som er trafikksikker og med base.

vi hadde Maxi Cosi cabrio fix med base til førstemann :) Da var denne best i test:)

Men mye forandrer seg på markedet så denne gangen er det Britax babysafe plus som ligger best an i tester, så denne gangen har vi kjøpt denne med isofixbase :)

Synes den virker litt mer avansert enn Maxi Cosi sin, annbefaler deg å gå i butikken å be noen demonstrere BeSafe, Maxi Cosi og Britax sin for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...