Gå til innhold

Kanskje litt dumme spm til dere som er utredet og igang m pergo og div..:)

Anbefalte innlegg

Pergo er hormoner eller...? Så hadde dere unormale sykluser på forhånd, eller manglende eggløsnning eller annet..?

Det er liksom lurer på er jo om jeg kan ha behov for pergo eller annet, eller er det utelukket hvis man har stabile sykluser? Har nå endeleig kommet inn i mitt vante mønster m sykluser på 28 dager +/- 1, positive el-tester rundt dag 13-14. har aldri tempet, så vet jo ikke om jeg faktiskl har el da. noen som har hatt behov for pergo selv om de har hatt det slik? Kanskje dumt spm altså, men lurer veldig på dette. håper jeg har formulert meg nogenlunde klart her..

Fortsetter under...

Hei, jeg har fått pergo to runder selv om jeg har eggløsning og stabile sykluser. Dette var bare for å prøve det ut. Gyn sa at det mest sannsynlig ikke hadde noe for seg, men at det var verd forsøkene...

jeg har tatt en dobbelkur pergo. Jeg har uregelmessige sykluser, alt fra 29-37 dager.

Jeg har tatt blodprøver som viser at jeg har el, også føre pergo kur.

Jeg tok blodprøve etter pergo kuren for å se hvordan el hadde vært på pergo kuren, og da hadde el faktisk vært svakere med pergo enn uten.

Jeg fikk pergo "for å ha prøvd det". Nå skal vi fortsette å prøve uten pergo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...