Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått bekkenløsning, det er forferdelig vondt, skal prøve naprapat i morgen, noen fler som har det,? Er i tillegg så grusomt kvalm , noen tips til det??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akupunktur mot kvalmen :)

Og vil gjerne ha en tilbakemelding om naprapaten funker for ha bekkenløsning selv :)

Skrevet

Det skal prøves:) sier ifra når jeg har prøvd naprapat jeg:)

Skrevet

Hei

Det var bekkenLÅSNING du hadde og ikke løsning? Hvis det er lÅsning, sÅ har jeg en del tips ;D

Jeg fikk dette ganske tidlig i første svangerskap. Gikk da til oppfølgning hos kiropraktor (spesialist pÅ bekken). Hun sa at det beste jeg kunne gjøre var Å gÅ ca 1 time med god bevegelse pÅ ben og armer (gjerne i litt ulent terreng) hver dag. Jeg gjorde dette helt frem til snøen kom, og etter det gikk jeg pÅ ski ca 4 dager i uka frem til ca 4 uker før termin (snøen lÅ langt ut i april i 2010). Denne bevegelsen holdt faktisk bekkenlÅsningen helt i sjakk. Før jeg begynte med det var bekkenet sÅ vondt at jeg nesten ikke kom opp trappa pÅ jobben ;D Det hjelper selvsagt Å knekke litt opp hos kiropraktor med jevne mellomrom, særlig nÅr det nærmer seg termin.

HÅper jeg slipper lÅsning i dette svangerskapet (men merker alt tendensene). Ikke like lett Å fÅ til sÅ mye egentid med en 2-Åring i hus ;D

NÅr det gjelder kvalmen sÅ hjelper det (for meg) Å drikke en te-blanding som bestÅr av tørket brennesle, noen skiver fersk ingefær og en stilk (med blader) peppermynte. Jeg har og testet ut Grønn smootie som bestÅr av salat, agurk, ingefær, peppermynte, annanas, eple og pære + en halv sitron. Denne hjelper faktisk veldig om man smÅdrikker av den hle dagen. Ellers hjelper det Å spise jevnt og trutt hele dagen (har alt gÅtt opp 2 kg i uke 7..)

Lykke til!

Skrevet

Ble mange store Å-er her.. ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...