Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hihi, akkurat det samme her :) Lille sparker skikkelig hardt, er i uke 27, og har vært kraftige spark i mange uker nå! :) Forventet ikke å kjenne så mye spark da søsteren min ikke hadde noen synlige spark og kunne ikke kjenne spark utvendig da hun hadde morkaken forran da hun var gravid for ett år siden. Jeg har og morkaken forran! :)

Min er også muligens en karate kid. Jeg har ikke kjent noe særlig kiling,bobler eller sommerfugler. Men kjenner tydelige spark som også kan ses utenpå magen! Selv om jeg har morkaken på forsiden.. Er 21+5.. -men de er absolutt ikke vonde! Håper ikke han tar SÅ hardt i..

Endret av Apple80

Annonse

Har ikke hatt så mye tid til å se etter sparkene siden jeg holder på å planlegger det siste rest til bryllupet :P Men når jeg og samboen så på film akkurat nå så ligger jeg flatt ut på sofaen og da kjente jeg at han var aktiv, så tenkte nå skal jeg se på magen mens han holder på.

Og plutselig så hoppa magen, var en ubeskrivelig følelse :D

Samboen lurte hva det var siden jeg flirte slik og han ble ivrig til å se etter selv. Og jo da. magen hoppe igjen :)

Samboen ble kjempe stolt av gutten sin :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...