Gå til innhold

Tips: TFK twinner twist duo i Kiel

januar-jenta

Anbefalte innlegg

Jeg tok båten over til Kiel nå, og like ved gågata i Kiel så er det en butikk som selger barnevogner, deriblandt TFK vogna. Denne butikken heter Baby Garage. Med meg hjem kjøpte jeg med megvogna + 2 hardbager + adapter til baggene + regntrekk til baggene + regntrekk til sportsdelen + koppholder - til den nette sum av ca 100 euro/ 7500,-. I denne butikken så har de moms fri, så du får med deg en kvittering, som du stempler på terminalen i Kiel før du går ombord igjen, og når du kommer på båten går du til resepsjonen. I banken ved siden av resepsjonen får du igjen 19% av kjøpesummen, så jeg fikk igjen 1100 kr. Så totalt for alt det ovenfor betalte jeg da 6400kr. Kupp???!!!! Det synes jeg iallfall:)

Jeg anbefaler også å dele opp kvitteringen i 2 hvis man er flere som reiser. Så jeg satte de 2 hardbagene i venninna mi sitt navn, slik at summen på 1 kvittering ikke oversteg 6000,-. For da er det tollfritt å ta med inn i Norge!!!

Jeg hadde jo superflaks som faktisk kom over butikken og ikke minst at de hadde vogna inne + i svart farge. Han fortalte at man kunne gjerne bestille på forhånd, også plukke den opp når man da kommer til Kiel!!:)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...