Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #2 Skrevet 27. juni 2012 Ja, i hele verden men ikke handle på kreditt/nettet
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. juni 2012 #3 Skrevet 27. juni 2012 må bare spørre, hva er forskjellen på visa og mastercard? Jeg har to kredittkort, og det er visa begge deler? Burde jeg ha et mastercard? Hvorfor?
RachaelRay Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2012 Ja, i hele verden men ikke handle på kreditt/nettet Flott, takk for svar
☆☆☆ Skrevet 27. juni 2012 #5 Skrevet 27. juni 2012 I utlandet er det ikke alle steder som aksepterer alle kredittkort, så det er greit med to forskjellige. De vanligste er visa, mastercard og amex..
Musemorbr / Skrevet 27. juni 2012 #6 Skrevet 27. juni 2012 I danmark ble jeg stående uten å kunne betale for meg da butikken kun tok dansk visakort. Og dette var ikke engang elektron men ekte visa. Jeg fikk lagt av varene og løpt til en minibank, så det ordnet seg til slutt. Mener grensehandelbutikkene i alle fall tar visa elektron, etter hva jeg husker fra før jeg fikk visa, men ellers vet jeg ikke hvordan det fungerer.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #7 Skrevet 27. juni 2012 I Danmark er det der kjempesært. Mange steder som ikke tar annet enn Dankort som er dansk minibakkort. Sånn er det i hele Danmark, så der kan det være en ide å spørre før man skal handle om man kan betale med utenlandsk kort. Spesielt i matbutikker, kiosker etc. Klesbutikker og på turiststeder får du som regel betalt med aller kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå