Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 Vi tenkte oss et nytt forsøk i august. Forrige forsøk var i januar men ble avbrutt før egguttak. Derfor skulle jeg ha kort regime neste gang, altså kun gå på sprøyter for å se om det har bedre virkning på meg. Hvis jeg vil ha forsøk i august, kan jeg da ringe dem denne uken og bestille i august, eller kan man ikke "reservere". Hva har dere gjort som vil/ skal ha forsøk i august?
Ele Skrevet 27. juni 2012 #2 Skrevet 27. juni 2012 Du må nok ringe nå ja, men du kan nok risikere at det allerede er fult i august, men det kommer kanskje an på hvor det er.
*venter en liten gutt feb* Skrevet 27. juni 2012 #3 Skrevet 27. juni 2012 helt enig ele, du burde ringe nå for å være sikker.
Riley Skrevet 27. juni 2012 #4 Skrevet 27. juni 2012 Ring! Avtalte selv nytt forsøk i august i mai, og ringte inn nå i juni etter avtale.
Plinka Skrevet 27. juni 2012 #5 Skrevet 27. juni 2012 Ja, ring nå! Går du privat kan du kanskje ringe samme måned, men i det offentlige er det alltid en fordel å være litt tidlig ute
2,5barn+1engel Skrevet 27. juni 2012 #6 Skrevet 27. juni 2012 Vi ringte at.olav for 3 uker siden., vi fikk ikke nytt forsøk før slutten av september,, de var fullt opp der frem tida..
Stjernemagnolia Skrevet 28. juni 2012 #7 Skrevet 28. juni 2012 Du bør ringe nå for å avtale forsøk i august enten det er fersk eller tin forsøk om du er ved en offentlig klinikk. Det settes av plasser fortløpende og om det skjer noen endringer i syklus forlflyttes plasser i de listene de har satt opp fra før. Ring i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå