Gjest *muffa* Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 På jobben har vi en massasjestol. Kan det gjøre noe om jeg bruker den? Er 23 uker gravid. Mener å ha lest en plass at massasje ikke er bra....
Julestrømpa Skrevet 27. juni 2012 #2 Skrevet 27. juni 2012 Vi har også slik stol på jobb. Jeg har spurt lege og jordmor, slike stoler kan vi fint bruke, men skal stoppe hvis vi merker ubehag eller svimmelhet. Det er mer sånn massasje av fysioterapeuter man skal være forsiktig med.
***Curious*** Skrevet 27. juni 2012 #3 Skrevet 27. juni 2012 Det er heller ikke farlig å få massasje av fysioterapeuter under graviditet. Ofte kan massasje lindre en del av svangerskapsplagene, men at en fysioterapet i nærheten har tid til å prioritere denne typen behandling er vel lite sannsynlig :-P En time med gravidmassasje på spa syntes jeg så absolutt var verdt pengene
MammaBrum Skrevet 27. juni 2012 #4 Skrevet 27. juni 2012 Så lenge den som masserer vet hva hun gjør er det helt greit med massasje. Dessuten er det bare 1. trim man skal være forsiktig med det. Men å stoppe om man blir uvel eller svimmel gjelder vel uansett hva man gjør når man er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå