Gå til innhold

Andre crinone brukere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker da altså crinone og er pr i dag 7+5. Neste uke har jeg time hos legen og gyn for første kontroll!! Pga crinonen så er det jo ganske så fullt "oppi der" av rester noe som jo er både ekkelt og litt skjemmende! Det jeg lurer på er om jeg skal prøve meg på å grave ut før timen, eller går det greit?? Hva gjør dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ikke crinone, men utrogestan. Tror deg er vesentlig mindre kliss med den (selv om det absolutt er nok!!), men jeg lot det i hvert fall bare være der da jeg var på ul. Gikk helt fint det, tror du bare kan la det være der. De er jo vant til litt sv hvert :) Men opp til deg selvfølgelig.

Skrevet

Grav ut litt, du. :) Jeg gjorde det ikke, og det endte med at gynekologen kløna med det i flere minutter! Den situasjonen er sikkert mest ekkelt for oss som sitter i stolen, men desto større grunn til å gjøre visse forhåndsregler.

Lykke til!

Skrevet

Jøss! Jeg bruker crinone! Men syntes ikke det blir så mye overflødig? Akkurat som det blir borte her hvertfall:)

Skrevet

Får prøve å grave litt forsiktig da! Vil ikke risikere å skade noe, men litt graving kan vel ikke gjøre noe tenker jeg!! Hvor mye det er vet jeg jo ikke, men føles innimellom som det er litt der iallfall!

Skrevet

hvor lenge skal dere bruke Crinone?

Skrevet

jeg bruker utrogestan og når jeg var til gyn sist så tok han vann og skylte ut restene før han undersøkte meg, så jeg spurte han om om dette og han sa at vi ALDRI måtte ta det ut for det kommer ut av seg selv og at gyn var vant til dette her. for vi kunne ripe oss opp der nede og måtte la det være i fred. tror legene har sett mer enn vi aner når det gjelder dette her.

Skrevet
hvor lenge skal dere bruke Crinone?

jeg fikk beskjed om at jeg skulle bruke utrogestan frem til uke 9, men jeg er veldig redd for å miste igjen så jeg håper jeg kan bruke det frem til uke 10 - 12. men st.olav fikk jeg beskjed å slutte til uke 9...

Skrevet

Jeg skal bruke crinone til jeg er 3mnd på vei. Er 9,5 uker nå. Jeg graver ut litt avogtil, for det klumper seg og kommer ikke ut av seg selv.....lettest å gjøre når man sitter på do.

Skrevet

Kommer ikke noe særlig av seg selv her så må grave litt innimellom for å få plass til nytt, men graver ikke langt og masse! Blir spennende å se hva legen syns om det i morgen! Er jo fremdeles ikke helt komfortabel m d, men heldigvis bare noen uker igjen nå!! :-D

Skrevet

Jeg gikk vel til 9. uke og det var vidunderlig å slutte.Særlig fordi jeg reagerte på Crinonen med skjøre slimhinner sånn at det stadig kom småblødninger som gjorde meg nervøs. En uke etter crinoneslutt var det slutt på alt av blødninger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...