Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 4 + 5 i dag, vet det er tidlig men, har lite mens murringer og lite symptomer annet en å være litt trøtt og oppblåst. I går hadde jeg noe mensmurringer hele dagen, men våknet både i går og i dag og nesten hadde glemt at det sansynligvis vokser en liten spire der inne:-)

Rart, men jeg husker svært lite fra forrige svangerskapt, men at jeg hadde noen murringer i begynnelsen og at kvalmen kom relativt tidlig.

Når bør jeg kontakte lege eller jordmor, for det har jeg også glemt....he he:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde omtrent ingen symptomer, ble innmari trøtt etterhvert men det var stort sett det hele.

Nå er jeg 21 uker og alt har gått fint :)

Selv om du var kvalm sist så er det ingenting som tilsier at du blir det nå. Går nok bra skal du se :)

Skrevet
Jeg hadde omtrent ingen symptomer, ble innmari trøtt etterhvert men det var stort sett det hele. Nå er jeg 21 uker og alt har gått fint :) Selv om du var kvalm sist så er det ingenting som tilsier at du blir det nå. Går nok bra skal du se :)

Takk for svar. Tok nok en test som er enda sterkere, så gravid er jeg ivertfall........men blir nok ikke trygg før jeg får flere symptomer, om jeg får dem da:-) kos deg med graviditeten:-)

Skrevet

Hei :) er 4+4 i dag :) har vært noe småkvalm, veldig oppblåst i magen, lukter det merkeligste, oppkastlukt fra kjøleskap, tåfis lukt fra sofaen osv, puppene er store og ømme :P i dag derimot kjenner jeg bare på ømheten i brystene :) krysser fingrene for at alt er som det skal !!:)

Skrevet
Hei :) er 4+4 i dag :) har vært noe småkvalm, veldig oppblåst i magen, lukter det merkeligste, oppkastlukt fra kjøleskap, tåfis lukt fra sofaen osv, puppene er store og ømme :P i dag derimot kjenner jeg bare på ømheten i brystene :) krysser fingrene for at alt er som det skal !!:)

Me too:-) da er vi relativt likt. Når er terminen din? Vi får krysse fingrene. Skal på en tidlig ultralys for å se at det er liv så jeg får slappet av litt, har mistet så mange ganger. Når skal vi egentlig ta kontakt med lege eller jordmor? Klem:-)

Skrevet

Jeg er 4+2 så ikke langt unna dere :-)

Jeg ble gravid med prøverør..:-)

Skal til legen på fredag og snakke om alt som skal skje fremover jeg :-) er bare å bestille time til fastlege tidlig og få snakket med han om alt mulig av spm :-)

Skrevet

Regner fra første bl.dag i siste menstruasjon, og da har jeg termin 4 mars ;) vi er kommet like langt ca ja :) ååååå håper det går bra for oss!!:)) jeg har fått time hos legen i august, men det er så veldig lenge til! :P tror nok jeg kommer til å kontakte en privat kvinneklinikk om noen uker, vil se at alt er som det skal, klarer ikke slappe av og senke skuldrene :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...