MammaBrum Skrevet 27. juni 2012 #1 Del Skrevet 27. juni 2012 -finner dere fortsatt navn til både gutt og jente??? Sånn for sikkerhetsskyld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amedillo Skrevet 27. juni 2012 #2 Del Skrevet 27. juni 2012 Vi har navn om det blir gutt.(Oppkalles etter fars farfar) Så om det viser seg at det blir en gutt, så tror ikke jeg at vi kommer til å bruke mye tid på og finne jente navn Men har jo funnet noen til nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peanutts82 Skrevet 27. juni 2012 #3 Del Skrevet 27. juni 2012 har klar navn til begge i tilfelle. har ul om 3 uker. da får jeg vite det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amedillo Skrevet 27. juni 2012 #4 Del Skrevet 27. juni 2012 Har ultralyd om 2 uker Herregud, så treigt tiden går!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peanutts82 Skrevet 28. juni 2012 #5 Del Skrevet 28. juni 2012 i knowwwww.. først telte jeg ukene.. nå er det dagene... snart blir det vel timene.. hehe... har ul 17.7. leeeeeeeenge til jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille+desembergull<3 Skrevet 30. juni 2012 #6 Del Skrevet 30. juni 2012 UL på mandag ! Tror vi har et guttenavn klart, men ikke om det blir jente (noe jeg er ganske sikker på at det blir) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordhagenjentene :) Skrevet 4. juli 2012 #7 Del Skrevet 4. juli 2012 Blir å finne jentenavn nå, men skal på 3D ultralyd i uke 27, så har tid til å finne guttenavn om det skulle vise seg å være feil. Selv om jeg tviler, siden jeg også tydelig så "hamburgertegnet" i dag. http://pregnancy.about.com/od/boyorgirl/ss/genderus_3.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå