Gå til innhold

Dager igjen, onsdag 27. Juni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 20(!) dager igjen. Ikke lenge igjen nå. Alt begynner å bli Veeeldig tungt, så skal bli godt å bli ferdig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

+5 Det er sånn at alle kommer til slutt er det ikke? Føles virkelig ikke sånn nå... ;)

Skrevet

7 dager til ks!!!!! :-)

Skrevet

19 dager igjen til KS! Har igjen å re opp vogn og vogge ellers er jeg super klar. Formen er bra bortsett fra de vanlige plagene med halsbrann, nesten ingen nattesøvn og føler meg tung..

Skrevet

31 dager :-) I morgen blir det bursdagsfeiring for storebror som blir 3år, så det er full kakebaking og ryddig og vasking av hus her.

Til helgen skal vogn og bilsete vaskes, sengen og vuggen skal også skrues opp. Begynner og bli klar :-)

Skrevet

38 dager :-). 2 1/2 uke igjen på jobb!!!! Så er det permisjon. Teller nå dager igjen på jobb og når permisjon begynner skal den nytes!!! Så om 38 dager er jeg klar. Kan godt gå 39 dager så får jeg mitt 3 søndagsbarn :-))) Men veldig velkommen når den måtte ønske å komme ut :-)

Skrevet

- 2 dager.. veldig lei nå!

Skrevet

14 dager så må håpe han tar til fornuft og kommer snart! :)

Skrevet

23 her, snart så jeg ser 1-tallet foran :)) jeg er også veldig klar og tung!

Skrevet

Hvis han ikke kommer før termin er det Max 22 dager igjen! ( Får KS i uke 40) :D så slipper heldigvis overtid! ;)

Skrevet

Hele 52 dager her............

Skrevet

41 dager og magen har sunket ned og knøttet har lagt seg til på plass i bekkenet :) så nå kan jeg være høygravid med lav mage fra i morgen:) har ikke ordnet noe, og bekkenet synger på siste vers...jaja,

Skrevet

20 dager igjen og gleder meg til å se 10-tallet. Har jobbet ganske mye nå rett før permisjonen, så den siste uka har gått fort. Men syns likevel det er lenge igjen...Prøver å ta en dag om gangen og finne på ting:)

Skrevet

47...snart høygravid :)

Skrevet

12 dager :-D

Har masse modningstegn, som bare øker på, hurra!

Støl i lysken, tak i ryggen, kynnere, modningsrier, fødenerver, stikninger og hodet er festet. Nå kan det skje når som helst tror jeg!!!

Skrevet

59 :) Feirer den nye tier-erobringen med litt is, magen i skyggen og leggene i sola :D

Skrevet

65 dager igjen her.. synes det var lite jeg helt til jeg så hvor liten tid dere andre hadde igjen *kniiiis* :D

Gleder meg til det nærmer seg - men gruer meg litt også..

Skrevet

10 dager igjen til terminen. Grugleder meg!

Skrevet

40!!!! Endelig så høygravid som eg har følt meg i "evigheter"

Skrevet

29!! Såå klar for å få møte lille :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...