catva Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Er på jakt etter tegn på at fødselen er i gang hele døgnet. Får virkelig ikke håpe at jeg går 14 dager over denne gang også. Er litt slitsomt å lete etter tegn hele tiden, vil bli ferdig nå og få hilse på prinsessa vår.
våre2gull Skrevet 26. juni 2012 #2 Skrevet 26. juni 2012 Er på jakt etter tegn på at fødselen er i gang hele døgnet. Får virkelig ikke håpe at jeg går 14 dager over denne gang også. Er litt slitsomt å lete etter tegn hele tiden, vil bli ferdig nå og få hilse på prinsessa vår. Som jeg skulle skrevet det selv! Har termin på torsdag, og leter etter alle tegn i boken. Gikk over 13 dager forrige gang, så vet alt om hvor tunge dagene kan bli. Det burde vel "lært" meg å ha tolmodighet, men den gang ei..! Nå vil vi møte den lille i magen!
OptimistHoppa Skrevet 26. juni 2012 #3 Skrevet 26. juni 2012 9 dager over i dag og hver dag blir lenger og lenger Ble strippet i går, men det har ikke hjulpet ennå. På torsdag blir det ballongkateter om ikke noe har endret seg veldig. Da er jeg 11 dager over. Blæææh... Tøft psykisk ja.
BABY-JENTE Skrevet 26. juni 2012 #4 Skrevet 26. juni 2012 Hold ut, damer!!! Selv om det er veldig krevende å gå og vente sånn... Sender dere fødestøv og gode tanker.
Iselilja Skrevet 27. juni 2012 #5 Skrevet 27. juni 2012 Jeg er bare fire dager over, men skjønner veldig godt hva dere mener. Var innstilt på at denne også skulle komme før, siden de tre første gjorde det, men neeeida vi har goood tid. Det har vært et tøft svangerskap, og det gikk greit frem til lørdag (termin), men nå er tålmodigheten tynnslitt. Med tre sommerferiebarn og en mann som jobber mye er jeg dessuten så sliten at jeg ikke vet hva som er verst; at fødselen starter eller at den ikke gjør det. I natt gikk slimproppen, men det gjorde den 14 dager før fødselen sist, så det er ikke akkurat noe sikert tegn på nært forestående fødsel. Lyke til alle sammen! Vi får nyte denne sommerdagen så godt vi kan. Hver dag er vi én dag nærmere
***Curious*** Skrevet 27. juni 2012 #6 Skrevet 27. juni 2012 Åhhh, ja, jeg kjenner meg igjen! 3 dager over termin i dag, og holder pÅ Å kjede livet av meg!! Sover dÅrlig, sÅ orker ikke Å gjøre sÅ mye heller. Føler ikke jeg kan gjøre avtaler med venninner om Å møtes, og det er ikke sÅ lett for alle Å være sÅ veldig spontane heller... Folk har da desverre et liv Begynner Å bli lei av Å hekle og glane pÅ tv eller film. GÅr turer, men orker jo ikke Å gÅ sÅ langt Meeeen, har aldri vært nærmere enn nÅ Har forresten ikke sett snurten til hverken slimpropp eller blødning...
Iselilja Skrevet 30. juni 2012 #7 Skrevet 30. juni 2012 (endret) Hvordan går det med dere, overtidsjenter? Jeg bestemte meg for virkelig å nyte dagen etter å ha svart på innlegget her. Leverte toåringen i barnehagen og skolebarna på seiling, og dro innom butikken og kjøpte en stor kurv nydelige norske jordbær. Så satte jeg meg i sola med jordbær, iste og boka Hundreåringen som klatret ut av vinduet og forsvant (anbefales!). Etter en fin-fin dag med egentid, hagelek med barna og en humpete båttur i finværet på fjorden, våknet jeg i totiden på natten med sterkt nedpress. Etterhvert kom kynnerene. Fra 9-tiden var de regelmessige med ca 4 min mellomrom, men fortsatt ikke vonde. Kunne fint lage frokost til barna og stulle rundt i huset. Kl 11 bestemte vi oss for å reise til sykehuset. Fortsatt ikke spesielt vondt, men 1-2 min mellom riene. Kl 1230 begynte riene å bli sterkere, og jeg fikk litt lystgass. En time senere var han ute En stor og flott gutt på 52 cm og 3885 g. Jeg er helt nyforelsket i vårt 6. familiemedlem Lykke til til dere som ikke er helt i mål ennå, det er vel verdt ventetiden! Endret 30. juni 2012 av Iselilja
Lykkeliten nov + juli <3 Skrevet 1. juli 2012 #8 Skrevet 1. juli 2012 Jeg har termin i dag, og jeg sa til meg selv for noen dager siden at jeg ikke skulle begynne å bli utålmodig enda, men det gikk dårlig gitt..! Det kan ha noe å gjøre med at jeg har hatt endel maserier, tegningsblødning for tre dager siden, jordmor strippet meg på fredag og da var mormunnen myk og sentrert og jeg hadde 1 1/2 cm åpning, og senere på fredag gikk slimproppen. Men fortsatt skjer det ikke så mye.. så jeg vet da søren! Blir glad for hver mensmurring jeg kjenner, men så gir det seg igjen. Uansett, masse lykke til alle sammen, det er jo bare snakk om dager igjen nå, etter maange mnd med graviditet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå