Gå til innhold

fortvilet... har jeg grunn til å ta sorgene på forskudd?

Anbefalte innlegg

jenter,

endelig fikk jeg tatt en etterlengtet aih idag. legen var kjempe fornøyd med hans bidrag og sa at det var en veldig god prøve. et egg på 22 og ett på 15. eggløsning kjente jeg 2 timer etter innsettet.

så utover dagen i dag har det utviklet seg det jeg faktisk har fryktet at kom til å skje..... nå når alt endelig lå til rette for en befruktning så har jeg fått feber (37,8, foreløpig i allefall)... vet ikke om det er influensa eller hva det er. kjente det i går at noe var på vei, men håpte at det bare var innbilning.

reduserer feber sjansen for befruktning?? jeg vil anta det, men jeg vet jo ikke sikkert... noen som vet??

Fortsetter under...

Ta paracet for feberen!!!

Jeg hadde litt feber etter ivf innsettinga og fikk beskjed om å ta Paracet, siden egget ikke tåler høy varme..

(Jeg trodde løpet var kjørt, men her er det ei som klorer seg fortsatt fast;)

Lykke til:)

(24+3)

tusen hjertelig takk Bittelura!!

jeg sprang bort til kjøkkenet og tok paracet med en gang jeg leste svaret ditt. tenkte på det selv at jeg kanskje burde (og ikke minst kunne) ta det. åh, tusen tusen takk altså!

og masssse lykke til til deg ;)

Gjest Løvemusene

Jeg har hørt (!?) at man kan være mer fruktbar under forkjølelse, fordi kroppen jobber hardt med å kvitte seg med basiluskene, så får den ikke brukt energi på å jobbe i mot egget/sædceller/et befruktet egg. Men det kan være bullshit for det jeg vet? Men uansett, ikke bekymre deg om det ;) Dette kommer til å gå Så BRA :) Lykke til :)

Annonse

høres ut som en perfekt teori! jeg har bestemt her og nå at det ikke er bullshit :P hihi, den skal jeg virkelig bruke til å presse alle negative tanker bort :) :) tusen takk Løvemusen :)

Hei Løvemusen :) er dratt på ferie her, med øyebetennelse og noe som virker som en kraftig forkjølelse som aldri tar slutt. Helt tett, kjempe vond hals og hosteanfall i ett kjør. Dog ingen feber, jeeei :P

Kjenner ingen tegn til graviditet whatsoever, og har hatt brunlig/blodig utflod flere dager etter aih 26.juni. Sist gang i forgårs.. :( vet vel allerede nå at det ikke er noe der inne. Har kjent bittelitt antydning til menssmerter også. Akkurat som vanlig før mens.. Men det er likevel et teeny teeny tiny håp der..er alltid det helt til mensen setter inn for fullt. Nå reiser vi videre til Storbritannia i dag, så forhåpentlig blir jeg snart frisk og kan gjøre alle kjekke ting vi har planlagt der borte uten å tenke på "min mislykka livmor" 24/7.

Håper du har kommet i atskillig bedre humør nå og at du nyter sommeren!!? Har ikke hatt anledning til å følge med på forumet de siste dagene så vet ikke om du har lagt ut noen oppdatering? Flyet går snart her også så får nok ikke lest et eventuelt svar fra deg. Tilbake om en uke da, så da dropper jeg innom igjen og leter etter noen kjente trådstartere ;)

Ønsker deg en kjempe fin fortsettelse på juli måned!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...