jentemamma Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Spiser i utgangspunktet normalt sunt og er normalvektig, men kroppen bærer vel litt preg av at jeg har to barn tenker jeg. Har litt ekstra på magen, og rekker ikke å trene sånn som jeg gjorde tidligere (men er heller aldri i ro som jeg var før jeg fikk barn, haha). Nå er jeg 11 uker gravid med nummer 3 og jeg føler at jeg forfaller! Er kvalm og sliten, og det eneste som hjelper på kvalmen er å spise det jeg for stunden har lyst på! Det kan være potetgull (må være Sørlandschips,haha), kaker, druer, jordbær, brødskiver, knekkebrød etc etc. Alt jeg spiser er jo ikke usunt men jeg føler at jeg spiser MYE. Og jeg orker ikke å trimme noe. Når ungene på 2 og 5 er i seng kolapser jeg på sofaen. Burde jeg ta meg sterkt sammen eller kan jeg vente noen uker til formen (forhåpentligvis) kommer snikende tilbake? Hvor sunne greier dere å være?
Lulle_06_09_13 Skrevet 26. juni 2012 #2 Skrevet 26. juni 2012 Jeg er også 3 gangs i uke 11...jeg har heldigvis ikke noe kvalme,men god appetitt..samme som de andre sv.skapene i 1 trimester.. Spiser snacks o.l som før,men mer mat (normal mat,ikke overdrevne porsjoner) og har allerede gått opp 4 kg!! Tenker ikke så mye på å være sunn,heller bruke sunn fornuft og leve som vanlig så får kiloene bare komme...
bamsemums92 Skrevet 26. juni 2012 #3 Skrevet 26. juni 2012 jeg spiser det meste ris bønner spinat salat fisk og kjøtt, trening blir det lite av men en god tur får jeg somregel gått meg vær dag ! så vett ikke helt litt chips og smågodt kan det bli men det har det alltid vert!
Ele Skrevet 27. juni 2012 #4 Skrevet 27. juni 2012 Jeg går ikke egentlig inn for å være sunn nå, jeg er bare så trøtt at jeg ikke gidder Men merkelig nok har jeg ikke lyst på godis lenger, og jeg er skikkelig godis-monster! Ikke har jeg lyst på brus eller potetgull heller, men melon har jeg lyst på hele tiden... Så jeg har nesten uforskyldt blitt sunnere i matveien. MEN jeg spiser mer. Jeg er mer sulten og har alltid lyst på tre brødskiver i stedet for to til lunsj... Og jeg trener mindre, siden jeg heller bare vil sove... Stakkar hunden min, begynner å bli lei av å springe etter ball og frisbee i hagen, vil ut i skogen på tur som før! Kommer seg vel snart... Eller...??
lycine Skrevet 27. juni 2012 #5 Skrevet 27. juni 2012 Jeg spiser veldig mye oftere, kunne spise 5-6 måltider for å komme meg gjennom arbeidsdagen en stund. Det ble mer mat enn tidligere pr måltid også, ville stort sett bare spise grovbrød. Nå er jeg uke 9, spiser sjeldnere og klarer lite om gangen. Et halvt knekkebrød til frokost nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå