Gå til innhold

Overtid også på nr 3 - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk nesten to uker på overtid med begge de første, venter nå nr 3 og er nysgjerrig på hvilke erfaringer dere flergangsfødende har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan ikke hjelpe deg, men er veldig nysgjerrig på det samme.. Jeg har to gutter, og fødselen startet med vannavgang 10 dager på overtid på begge to. Nesten på samme klokkeslett også.

Vi venter jente denne gangen, og ALT annet har vært helt annerledes dette svangerskapet enn det var med guttene. Pluss at jeg har hørt at tredjemann er en luring. Så veeeeldig spent på hvordan det blir denne gangen...

Skrevet

jeg er 3 gang den første fødselen min startet 4 dager før termin og dn 2 6 dager før, jordmor sier jeg trolig vil føde noen dager før oxo.. Spennende å se m hun har rett...

Skrevet

Det samme lurer jeg på. Ble satt igang 13 dager over etter at vannet mitt hadde gått litt i 3 dager . 2. Gang ble jeg satt i gang 9 dager over....

Skrevet

Takk, blir spennende å se for oss da! Jeg hadde forresten omtrent likt som deg #2, gikk 11 dager over med begge, og vannet gikk halv ett om natta med begge to. Så jeg vet jo ikke om annet;)

Skrevet

Nr 1: 11 dgr over

Nr 2: 1 dg over

Nr 3: 7 dgr over

Nr 4: ?? Hadde fortjen at h*n kom litt FØR denne gangen, synes jeg ;D

Skrevet

de er eg og spendt på :) 1 mann kom 5 dager over termin.. blei sett igang :/ jenta kom på termindag :) vatnet gjikk natt til termindagen :)

Skrevet

Jeg gikk 4 dager over med nr. 1, og 8 dager og satt igang med nr. 2 - begge gutter, forholdsvis 4 og 4,5kg.

Forventer ingenting til termin, for jeg går vel over med denne også - som vi da ikke vet kjønnet på. Hadde jo vært kjekt å slippe å vente så lenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...