Mamma til to guttegull Skrevet 26. juni 2012 #1 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg vil veldig gjerne komme med en barnehageanbefaling for dere som bor i Lier/Spikkestad/Røyken/Drammens-området. Den eldste gutten vår har nå gått ett år i en privat familiebarnehage på Lahell. Det har vært et fantastisk flott år for gutten vår - og for oss. Barnehagen drives av to søstre og som har hver sin familiebarnehage, på samme sted. Dette året har de hatt seks barn i alderen 1-3 år. Vi skal flytte i august, og det er med tungt hjerte at jeg tar gutten min ut av denne barnehagen. Disse damene er bare helt fantastiske og har fått en stor plass i mitt hjerte. Det har vært en enorm trygghet å ha kun to personer å forholde seg til, både for meg og sønnen min. Han har utviklet seg mye dette året og han har vært med på mye spennende aktiviteter/leker og turer. Fordelene ved å velge denne barnehagen: * kun to voksne å forholde seg til for barna (og oss voksne) = stor trygghet * få barn - det er maks plass til åtte stk * billig - vi betaler kr 2.000,- pr mnd. Dette er inkludert lunsj og mellommåltid (et varmt måltid pr uke) og bleier - du slipper å smøre matpakke hver dag * barnehagen har alt barna trenger: barnevogner og dunposer, evt soveplasser inne, bilstoler * hver onsdag er de i en gymsal og leker * de er stadig på tur; Spiraltoppen, torget i Drammen, Blåfarveverket, togtur til Røyken mm * barna er MYE ute i frisk luft * mange varierte aktiviteter for barna * ekstraservice som man ikke nødvendigvis får andre steder: som f.eks. utvidede åpningstider ved behov, pass av barn utenom barnehagetidene (mannen min har vært mye syk + innlagt på sykehus i vinter. Hadde muligheten til å la sønnen min være igjen hos hun som har ansvaret for han slik at jeg kunne være på sykehuset. De satt barnevakt for to av barna da foreldrene skulle gifte seg osv osv) Disse damene gjør alt for at barna og foreldrene skal trives. De har store hjerter som banker for jobben de gjør. Vi har bare gode erfaringer med denne barnehagen og jeg ønsker at flere barn skal få oppleve det samme som sønnen min og jeg har opplevd dette året. <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143949737-barnehageanbefaling/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå