Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Noen som kan hjelpe meg med en link til en nettside hvor skjemat for dekning av medisiner ligger???

Har lett, men klarer ikke å finne det skjemaet jeg tror jeg trenger....

Du får det skrivet du trenger fra sykehuset, så må det sendes inn til Helgo sammen med kvitteringer! :)

Eg ringte di i dag å trengte berre å sende inn bevis for medisinering og kviteringene:) men vett ikke om alle sie de samme:/

ok, da ringer jeg de og hører i morgen.. Har papirer fra sykehuset, så kanskje jeg ikke trenger noe mere....

Takk for svar!!

Du trenger ikke et eget skjema.

Du sender inn alle kvitteringene sammen med skjemaet "Erklæring om bidrag for hormonpreparater ved infertilitetsbehandling" som du har fått fra klinikken. I tillegg trenger de kontonummeret ditt som du kan skrive på et eget ark med ditt fødselsnummeret. Disse tre dokumentene sender du til Helfo for å få refundert medisinutgifter.

Du trenger ikke et eget skjema. Du sender inn alle kvitteringene sammen med skjemaet "Erklæring om bidrag for hormonpreparater ved infertilitetsbehandling" som du har fått fra klinikken. I tillegg trenger de kontonummeret ditt som du kan skrive på et eget ark med ditt fødselsnummeret. Disse tre dokumentene sender du til Helfo for å få refundert medisinutgifter.

Hei. Får man tilbakebetalt etter første forsøk også?

Hørte at man ikke får tilbake penger før evnt andre forsøk.

Annonse

Det går på hvor mye du betalte, er det over 15000, så får du tilbake også etter den første forsøk. Noen trenger masse medisin og er oppi den summen ved første forsøk. Jeg var rett under det. Så jeg sendte nok inn rett etter første forsøket mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...