Millemine Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Da har endelig vogna kommet i hus. Bestilte den 1. Mai på Kiddies24.... Sparte mange kr. Så nå kan nurket bare komme...
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 26. juni 2012 #2 Skrevet 26. juni 2012 Å så bra :-) da håper jeg min kommer snart oxo. Har bestilt der jeg oxo, men sist jeg sjekka når de skulle få inn Vogna sto det 21.juli på nettet. Hva slags vogn har du bestilt, og kom den på døra eller måtte du hete den på postkontoret??
Millemine Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2012 Bestilte en TFK twist med bag, regntrekk, reiseveske og fotpose. Jeg hentet den på posten, men er usikker på om de har vært på døra. Mva må betales med en gang ved utlevering. Den kommer sikkert snart:) men syns at ventetiden ble lang. Jeg bestilte heldigvis i god tid. Er 5 uker til termin...
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 26. juni 2012 #4 Skrevet 26. juni 2012 Jeg har oxo 5 uker (og 2 dager) til termin, så håper ikke det tar alt for lang tid :-) er jo greit å ha vogn når babyen kommer :-) jeg bestilte vel i midten av mai så kan jo hende min er på vei snart oxo. Bestilt samme som deg, men litt annet tillegsutstyr :-)
Darwina Skrevet 26. juni 2012 #5 Skrevet 26. juni 2012 Hvor mye betalte du tilsammen med frakt og div for tfk vognen?
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 26. juni 2012 #6 Skrevet 26. juni 2012 Jeg har kjøpt vogn med både sportsdel og hardbag, regntrekk og koppholder og har betalt 4000 kroner, så kommer mva på 1000 og tollgebyr på et par hundre i tillegg. Vet ikke 100% sikkert hva totalsummen blir enda, men sparer mellom 4 og 5 tusen da :-) HI har sikkert korrekt sum for det hun har kjøpt :-)
Millemine Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2012 Betalte ca 5000 for vogna. Så kom det ca 1600 i tollgebyr og mva. Fant ut at jeg sparte ca 4500 kr. Veldig fornøyd med det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå