*mammatiltosmågull* Skrevet 26. juni 2012 #1 Skrevet 26. juni 2012 Hei.Jeg lurer på om noen kan spå meg Om jeg blir gravid igjen og evt når? Om du kan se hvordan jobbsituasjonen min blir? Min fødselsdato 15.12.88 samboer sin fødselsdato 29.09.81
zassy☆ Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Hei fikk ikke opp noe rundt graviditet akkurat nå.. men når det gjelder jobb fikk jeg opp at du avslutter eller har avsluttet? en jobb og skal videre til noe annet nå..det kan være vanskelig å se hva som er det rette, virker som det er litt "skjult" for deg, eller at du er litt av en drømmer og at det kan lønne seg å være mer realistisk i forhold til hva du skal gå etter. Du kan vente deg nyheter/meldinger rundt dette med jobb i nærmeste fremtid, plutselig kan ting skje litt raskt. Ser rett og slett bytte av jobb eller oppstart i noe helt nytt og du vil bli veldig tilfreds med det Lykke til!
*mammatiltosmågull* Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2012 Oi,her var det mye som stemte!Jeg har for et par mnd siden avsluttet et arb.forhold og leter etter noe nytt.spennende! :-) Tusen takk for svar :-)
*mammatiltosmågull* Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2012 Noen andre som også har lyst til å se på meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå